fbpx

לדיאנסקי פנה לכל מנהלי בתי הספר הממלכתיים בתל אביב והפציר בהם לקדם ערכים ליברליים במערכת החינוך העירונית.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש תנועת "חי – חילונים ירוקים": "החינוך הממלכתי מופקר על ידי שר חינוך שמקצץ בתקציבים על מנת להעבירם לרשתות החינוך החרדיות והחרד"ליות שזוכות לגיבוי מלא מצד המפלגות והפוליטיקאים החרדים והמשיחיים אשר דואגים לסחוט את הקופה הציבורית באמצעות קיבוע כספים קואליציוניים שהם חלק מרכזי מההסכמים הפוליטיים שלהם ותנאי לכניסתם לקואליציה".

בחודשים אלו נערכים מנהלי בתי הספר לבניית תכנית העבודה של בית ספרם לשנת הלימודים הבאה. כדי לחזק ערכים ליברליים ודמוקרטיים בתוכניות הלימוד שלח ראש תנועת "חילונים ירוקים" וחבר מועצת עיריית ת"א עו"ד ראובן לדיאנסקי מכתב למנהלי בתי הספר בו הפציר בהם לבחור בתוכנית גפ"ן בתוכניות המבוססות על שיוויון ועל הגנה על זכויות אדם ואזרח, על שיפור האנגלית וכן על הרחבת האופקים בתחומי מדעי הרוח, האומנות והמדעים. אם בוחרים בתכניות העוסקות בזהות, חשוב לוודא שהן מבוססות על ערכי מגילת העצמאות.

לדיאנסקי הזהיר את המנהלים כי: "מכיוון שלא תמיד קל לזהות את אופיין של התוכניות מתיאורן במאגר, מומלץ להיעזר בארגונים ליברליים שהתעמקו בהן וכי חשוב ביותר להיזהר מגופים חיצוניים אשר מבקשים להיכנס לבתי ספר ממלכתיים – פעמים רבות בחינם או בתשלום סמלי."

ראובן לדיאנסקי, ראש תנועת "חילונים ירוקים" קבע כי: "כל עיר שמגדירה את עצמה כליברלית, ובטח תל אביב, חייבת לחזק את התכנים שעוסקים בדמוקרטיה וליברליות במערכת החינוך, בטח היום לאור הכרסום בערכים אלו ומרכזיותם של פוליטיקאים משיחיים ומסוכנים במערכת השלטון הישראלית. אני קורא לכל מנהלי בתי הספר הממלכתיים לפעול להגברת הלימודים של תכנים ליברליים ודמוקרטיים בבית ספרם ולהורים ולתלמידים לוודא שזה אכן קורה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!