fbpx

העברת חוק ההשתמטות מגיוס לחרדים הוא צעד נוסף לעבר חיסולה של ישראל כמדינה דמוקרטית ושיוויונית. הציבור החילוני מפסיק להיות פראייר!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "הגענו לנקודת זמן קריטית בחיי האומה שלנו שהפוליטיקאים צריכים לגלות אחריות לאומית ולשים בצד את האינטרסים המפלגתיים והפוליטיים! והכוונה היא לאנשי הליכוד! איך אתם יכולים להסתכל לילדים, לנכדים, לחברים ולציבור בעיניים?"

חוק הגיוס הנורא שממשלת נתניהו-משיחיים-קיצוניים-חרדים מקדמת קובע למעשה שני סוגים של אזרחים בישראל. כאלו שתורמים למדינה, משרתים בצבא, עוצרים את חייהם האזרחיים לשנתיים/שלוש ומסכנים את עצמם למען ביטחון המדינה ואזרחיה ומנגד פרזיטים שהמדינה תאפשר להם בדין להשתמט משירות צבאי ולשים פס על כולנו.

"העברת חוק ההשתמטות מגיוס לחרדים הוא צעד נוסף לעבר חיסולה של ישראל כמדינה דמוקרטית ושיוויונית. הציבור החילוני, שעל כתפיו מרבית הנטל בתחומי הביטחון, הכלכלה ותשלומי המיסים, לא יעבור על זה בשתיקה – מפסיקים להיות פראיירים!", קבע לדיאנסקי.

צילום מתוך כתבה ב-ynet – לינק בתגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!