fbpx

סוכני חב"ד המיסיונרים הציבו דוכן בכניסה לבית ספר "תיכון חדש". לדיאנסקי: "לא ארפה עד שהתופעה הפסולה תמוגר"

הפעילות המיסיונרית של סוכני חב"ד בקרב קטינים בכניסות לבתי ספר ברחבי העיר מתעצמת וגדלה בכל יום.

ביום רביעי (13/3) הקימו סוכני חב"ד, בכניסה לבית ספר "תיכון חדש", דוכן הסברה בניגוד לחוק ומבלי שקיבלו היתר לכך, במטרה לשדל את ילדינו. בנוסף הם גם השמיעו מוזיקה רועשת שגרמה למטרד בתוך בית הספר.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי-חילונים ירוקים": "בקדנציה הקודמת העברתי נוהל האוסר על הצבת דוכני הסברה כדוגמת אלה של חב"ד, במרחק של עד 100 מטר מבתי ספר. אולם, הסוכנים המיסיונרים לא רק רומסים את אורח החיים החילוני אלא גם את החוק והנהלים העירוניים!"

"אני לא מתכוון להרפות מהנושא עד שנמגר את התופעה הפסולה של דוכני חב"ד והסוכנים המשיחיים שמגיעים לבתי הספר", קבע לדיאנסקי.

לסיום פונה לדיאנסקי לתושבי ת"א: "אני מפציר בכל מי שנתקל בדוכן חב"ד בכניסות או בסמוך לבתי ספר להתקשר למוקד העירוני 106 ולמשרדו של מנהל אגף הפיקוח העירוני יאיר ישורון-אמר בטלפון 03-7246906 ולדרוש שיגיעו למקום פקחים ויסלקו את הדוכן. עדכנו גם אותי במיידי בכל מקרה כזה!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!