fbpx

סמוטריץ וסטרוק מסתערים על תל אביב חילונית. בכוונתם לתקצב 16 גרעינים תורניים ברחבי תל אביב

סמוטריץ' וסטרוק כבר החליטו – 16 גרעינים תורניים יקבלו מימון מהמדינה כדי לפעול ברחבי תל אביב! כיום כבר פועלים כ-10 גרעינים שממומנים מכספי המדינה. עכשיו הם רוצים להכפיל ועוד היד נטויה.

הקמת הגרעינים התורניים הם דרכם של המנהיגים והרבנים המשיחיים לשנות את ציביונה של תל אביב כעיר ליברלית. זה הדבר האחרון שתל אביב צריכה

העובדה שמנהיגי המפלגות האלו משתמשים בכספים קואליציונים לחיזוק האג'נדה שלהם במעוז הליברליות הישראלית בלתי מתקבלת על הדעת.

במשך שנים אנחנו פועלים לשמור את ת"א ליברלית ולמנוע כפייה דתית ואנחנו מתכוונים להמשיך לעשות את זה.

בבחירות הקרובות אתם בוחרים פעמיים – לראשות העיר ולמועצה. כדי להבטיח שתל אביב תהיה חילונית וליברלית ולמנוע מהמשיחיים וקיצוניים להשתלט על העיר זה קריטי להצביע לרשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" למועצת העיר.

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תגדיל את כוחה בעירייה מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות נוכל להבטיח שראש העיר הנבחר/ת לא יעשו דילים וישתפו פעולה עם גורמים משיחיים, מיסיונרים וקיצוניים ונוכל לשמור על הזכויות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!