fbpx

לדיאנסקי הלוחם החילוני!

בכל ימות השנה נאבק ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי-חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז“ מול המשיחיים, הקיצוניים והמיסיונרים. בלי פחד ובלי חשש!

לדיאנסקי: "וכך אמשיך לעשות גם בהמשך יחד עם סיעה חילונית גדולה במועצת עיריית ת"א. רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" תבטיח ת"א חילונית – בלי משיחיים ובלי קיצוניים!

הנה חלק מהפעילות וההישגים המוכחים של לדיאנסקי מהקדנציה האחרונה למען הציבור החילוני והליברלי בת"א:

  • מאבק ללא פשרות נגד המיסיונריות של סוכני חב"ד ושידול קטינים בכניסות לבתי הספר.
  • הגשת בג"צ להפעלת הרכבת הקלה בתל אביב בשבתות.
  • הובלת המאבק שהצליח נגד הקמת ישיבת "מעלה אליהו" ברחוב קליי – בשכונה חילונית וצפופה.
  • מאבק ללא פשרות שהצליח נגד קיום אירועים בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי – בכלל ומול הגרעין התורני "ראש יהודי" בפרט.
  • הובלה לאיסור הצבת דוכני הסברה ודוכני תפילה של עמותות וארגונים במרחק 100 מטר ממוסדות חינוך, מרכזים קהילתיים ומוסדות שמשרתים קטינים.
  • הקמת מיזם ה"חילוני-פון" – קו חם לדיווח על הדת"א וכפייה דתית בעיר תל אביב-יפו.

הרוב המוחץ של הציבור בתל אביב יודע! רק רשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" פועלת באמת למען הציבור החילוני ונאבקת נגד המשיחיים והקיצוניים שמסתערים על תל אביב.

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ופורז מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כשאתם/ן מצביעים/ות "חי" למועצת העיר אתם/ן נותנים/ות לנו את הכוח לגדול מ-2 מנדטים, שיש לנו היום בעירייה, ל-5 מנדטים. כך נוכל להבטיח שמי שתיבחר או ייבחר לראשות העיר, לא ייכנעו ולא יעשו דילים עם גורמים משיחיים וקיצוניים.

התמונה מתוך המאבק של לדיאנסקי נגד הפרובוקציה בכניסה ל"גימנסיה הרצליה" – הנחת תפילין לילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!