fbpx

לדיאנסקי דורש מחולדאי וברביבאי להודיע בצורה חד משמעית שהם מתחייבים להקים קואליציה ליברלית במועצת העיר, בלי הסיעות המשיחיות והקיצוניות מבית היוצר של בן גביר וסמוטריץ'

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" דרש היום מחולדאי וברביבאי להודיע בצורה חד משמעית שהם מתחייבים להקמת קואליציה ליברלית במועצת העיר, בלי הסיעות המשיחיות והקיצוניות מבית היוצר של בן גביר וסמוטריץ'.

לדיאנסקי: "פוליטיקאים קיצוניים ומשיחיים מבקשים להשתלט על תל אביב. איתמר בן גביר, שמציף את רחובותינו בנשק ומעודד הקמת מליציות, חבר ל"ליכוד" ויחד הם מריצים רשימה משותפת למועצת העיר – "הליכוד – עוצמה יהודית". בצלאל סמוטריץ', אבי הגרעינים התורניים שמתפשטים ברחבי העיר, עומד מאחורי רשימת "מאמינים"."

הגרעינים המשיחיים והימין הקיצוני מבינים שרק באמצעות הגברה משמעותית של הכוח פוליטי בעירייה והשתלבות בהנהלת העיר ובתפקידים בכירים במועצה הם יוכלו לשנות את הציביון הליברלי של תל אביב ולהגביר את פעילותם.

במכתב ששלח היום (6/2/24), לדיאנסקי ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים", לשני המועמדים המובילים לראשות העיר ת"א-יפו דרשתי מהם להודיע כבר היום ובצורה חד משמעית שהם מתחייבים, שאחרי הבחירות לעירייה, יקימו קואליציה ליברלית – ללא הרשימות המשיחיות והקיצוניות שמסתערות כעת, בחסות בן גביר וסמוטריץ', על מועצת עיריית תל אביב-יפו!

סיעת "חי –חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" תיתן רוח גבית ותמיכה לכל מי שייבחר/תיבחר לראשות העיר בהקמת קואליציה ליברלית אמיתית.

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תגדיל את כוחה בעירייה מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים, נוכל להבטיח שראש/ת העיר הנבחר/ת לא יעשו דילים וישתפו פעולה עם גורמים משיחיים, מיסיונרים וקיצוניים ונוכל לדאוג שת"א-יפו תהיה חילונית וליברלית.

8 תגובות

  1. אם זו מטרתכם תקבלו את תמיכתי בבחירות הקרובות
    בהצלחה

  2. ראובן לדיאנסקי זה דוגמא של צעיר מוכשר, שחייב להיבחר לראשות העיר תל אביב

  3. אתמוך בכם.
    לדיאנסקי שלום
    בבוגרשוב פינת שלום עליכם ת"א- שכרה הכת של יאשימו פינטו מקום ועל פי השלטים שהוטבעו על חלונות הראווה-ישמש המקום בית מדרש ובית כנסת.
    כבר בימים הקרובים יופעל המקום.
    קשה להאמין שהעירייה אישרה זאת.

  4. צודקים בהחלט. תודה לכם על המחויבות והמאבקים למעננו החילוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!