fbpx

אברהם פורז, שר הפנים לשעבר ומראשי מפלגת "שינוי", הוא מספר 2 ברשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" למועצת עיריית ת"א-יפו

עו"ד אברהם פורז, חבר מועצת עיריית ת"א מטעם סיעת "חי – חילונים ירוקים" הוא הראשון שהצליח להביא להקמת ממשלה בלי חרדים! הוא לוחם ותיק במאבק להפרדת דת ומדינה, ממקימי מפלגת "שינוי" אשר גייס אליה את טומי לפיד (עם פורז בתמונה) ויחד הובילו אותה ל-15 מנדטים בכנסת.

פורז כיהן כמעט 2 עשורים בכנסת. הוא שימש כיו"ר ועדות החינוך, יו"ר ועדת הכלכלה וכשר הפנים בממשלת ישראל – אליה נכנסה "שינוי" כשהיא משאירה את ש"ס ויהדות התורה, למרבה התדהמה אז, מחוץ לממשלה וללא כספים קואליציוניים.

פורז מביא איתו ניסיון עשיר במנהל הציבורי וחתום על רפורמות כבדות משקל הן במישור המוניציפלי והן בארצי. הוא בשר מבשרנו בכל התחומים, עם קילומטראז' לא קטן גם במאבקים למען רווחת בעלי חיים. פורז הוא טבעוני והיה זה שהוביל לחקיקת חוקי צער בעלי חיים.

כיום – כשקואליציית קיצוניים משיחיים בראשות בן גביר, סמוטריץ' וחבריהם מסתערת על תל אביב, אנחנו צריכים לוחמים מנוסים כמו אברהם פורז!

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" חזקה במועצה תעצור את הקטסטרופה המאיימת עלינו. ב-27 לפברואר קריטי לפצל את הצבעתך:

פתק צהוב לראשות העיר ובפתק בצבע לבן למועצה – רק "חי – חילונים ירוקים".

בתמונה אברהם פורז עם טומי לפיד בתקופת מפלגת שינוי (צילום: עופר עמרם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!