fbpx

הכירו את נבחרת המועמדים והמועמדות המצוינים של רשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" למועצת עיריית ת"א-יפו

לת"א חילונית זה קריטי היום להצביע "חי" למועצת עיריית ת"א! הכירו את הנבחרת המעולה של מועמדי/ות רשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז".

אנו מציגים בפני התל אביבים/ות את הנבחרת האיכותית ביותר, המנוסה ביותר והמחויבת ביותר לאג'נדה החילונית, ליברלית וירוקה. מדובר במועמדים ומועמדות (50% נשים) מתחומים מגוונים, עם ניסיון ציבורי עצום בזירה העירונית, בכנסת ובממשלה. מועמדים/ות שבאים מעולמות האקדמיה, העשייה, הסביבה ורווחת בעלי חיים, החינוך, התרבות ועוד.

ששת המקומות הראשונים ברשימה הם:

  1. עו"ד ראובן לדיאנסקי, ראש הרשימה. חבר מועצת העיר ת"א-יפו (משנת 2008) וסגן ראש העיר הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר עד לאחרונה.
  2. עו"ד אברהם פורז, מכהן כחבר מועצת העיר ת"א-יפו. כיהן כחבר כנסת (במשך 18 שנים), יו"ר ועדת החיוך, התרבות והספורט ויו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, שר הפנים של מדינת ישראל ומראשי מפלגת "שינוי".
  3. ד"ר רונית פוריאן-לוקאץ', ד"ר למערכות מידע, מומחית לערים חכמות וביג דאטה. פעילה מרכזית במחאה ומובילת התיאום המוניציפלי של פעילי המחאה.
  4. פרופ' עטרה שריקי, פרופסור לחינוך מתמטי. שימשה כראש החוג להוראת מתמטיקה במכללת אורנים.
  5. תומר טבקמן, בעל תואר ראשון בהיסטוריה וספרות ותואר שני בתקשורת פוליטית באוניברסיטת ת"א. מראשי תנועת "היפרדות" הארצית.
  6. נטלי סימונוב, טבעונית, מזה שנים רבות והיא מהפעילות המרכזיות ביותר למען בעלי חיים בעמותת "s.o.s חיות".

ב-27/2/24 יתקיימו הבחירות לעיריית ת"א. מצביעים ב-2 פתקים! כדי למנוע הקמת קואליציה עירונית עם "הליכוד" ו"עוצמה יהודית" של בן גביר שרצים ברשימה משותפת למועצת העיר ועם רשימת "מאמינים" שסמוטריץ' מריץ אותה למועצה – זה קריטי לפצל את ההצבעה בין מי שאתם בוחרים לראשות העיר לבין הרשימה למועצה!

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תגדיל את כוחה בעירייה מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות נוכל להבטיח שת"א-יפו תהיה חילונית והקואליציה תורכב מסיעות ליברליות.

לחצו כאן לרשימה המלאה של המועמדים והמועמדות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!