fbpx

המשיחיים והקיצוניים קיימו כנס לעידוד הכיבוש וההתנחלות ברצועת עזה בירושלים

המשיחיים והקיצוניים, בהובלת מפלגת עוצמה יהודית, סמוטריץ' ואנשיו ורבים מחברי הכנסת ושרים מהליכוד נטלו חלק בכנס לעידוד הכיבוש וההתיישבות בחבל עזה שהתקיים ביום 28/1/24 בבנייני האומה בירושלים.

יו"ר תנועת נחלה דניאלה וייס, ממארגנות הכנס, אמרה כי: "התיישבות בחבל עזה היא חובתנו ההיסטורית, המוסרית והציונית – כי עזה היא חלק מארץ ישראל, ואנו חוזרים הביתה. אך טבעי הדבר לראות מאות משפחות מצטרפות לגרעיני ההתיישבות שכבר עמלים לקראת השיבה לחבל עזה. הכנס הוא עוד נדבך משמעותי בדרך להתיישבות יהודית בכל חבל עזה מצפון ועד דרום הרצועה".

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א: "פשוט טירוף! האידאולוגיה המשיחית של אנשי הימין הקיצוני והחרדלים שרבים מהח"כים בליכוד מאמצים אותה היא מסוכנת לביטחון ישראל ולקיומה! התנחלות בעזה היא מתכון לאסון לאומי!"

"אותה אידיאולוגיה משיחית", קובע לדיאנסקי, "מוחדרת לתוך הערים שלנו, ובראש וראשונה לתוך תל אביב, על ידי שליחי הרבנים והעסקנים של הציונות הדתית הקיצונית הלא הם הגרעינים התורניים-משיחיים. מטרתם המוצהרת של גרעינים תורניים רבים הוא להגביר את ההדתה בת"א, לשנות את הציביון החילוני של העיר ולהוביל להפיכת מדינת ישראל ממדינה דמוקרטית, שיוויונית וליברלית למדינת הלכה משיחית".

בבחירות הקרובות לעיריית תל אביב הקיצוניים והמשיחיים מסתערים על ת"א. "הליכוד" התחבר ל"עוצמה יהודית", סמוטריץ' מריץ את רשימת "מאמינים" שמורכבת מחרד"לים ומפלגת "יהדות התורה" ויש כמובן את ש"ס. הם רוצים כוח פוליטי משמעתי בעיריית ת"א – הם מכוונים להכפיל את כוחם הפוליטי במועצת העיר ולהגיע לכ-10 מנדטים (כשליש מחברי המועצה).

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז" תגדיל את כוחה בעירייה מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות נוכל להבטיח שראש העיר הנבחר/ת לא יעשו דילים וישתפו פעולה עם גורמים משיחיים, מיסיונרים וקיצוניים ונוכל לדאוג שת"א-יפו תהיה חילונית וליברלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!