fbpx

הוקם הפארק החופי על רכס הכורכר שליד חוף תל ברוך – רק בזכות הצלחת המאבק העיקש נגד עיריית ת"א שרצתה להחריב את הרכס!

רק בזכות המאבק מול עיריית ת"א וחולדאי נגד הכוונה להחריב את רכס הכורכר, שצמוד לחוף תל ברוך, יש היום פארק חופי בו שומרו ערכים ביולוגיים!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "התכנון ההרסני והכוונה לבנות חניונים תת קרקעיים ומגדלים היו מחסלים כל סיכוי לשמירת הטבע העירוני. כדי לשמור על הטבע שלנו פעלנו יחד תושבים נחושים, החברה להגנת הטבע וגם אני כמוביל האג'נדה הירוקה והסביבתית בעיריית ת"א והצלחנו לשנות את רוע הגזרה."

בשנים האחרונות הוביל לדיאנסקי כסגן ראש העיר ת"א הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר להישגים משמעותיים ופורצי דרך בתחומים חשובים אלו. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולקרוא עליהם:
ladianski.co.il/hesegim

כשאתם/ן מצביעים/ות "חי" למועצת העיר אתם/ן נותנים/ות לנו את הכוח לגדול מ-2 מנדטים, שיש לנו היום בעירייה, ל-5 מנדטים. כך נוכל להבטיח שהעיר תל אביב תהפוך להיות לאחת הערים המובילות בעולם בתחומי הסביבה, הקיימות והמאבק במשבר האקלים. כמו ונקובר, פריז וקופנהאגן.

קרדיט: פלסנר אדריכלים/הדמיות: סטודיו בונסאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!