fbpx

אסור לתת לקיצוניים ולמשיחיים להתחזק במועצת עיריית ת"א! אסור להצביע לרשימות של מי שאתם/ן מצביעים לראשות העיר! הצבעה לרשימות של המועמדים לראשות העיר תייצר "בלוק חוסם" עם רשימות "הליכוד-עוצמה יהודית", רשימת "מאמינים של סמוטריץ'" ו"ש"ס"!

המשיחיים והקיצוניים מסתערים על תל אביב! "הליכוד" ו"עוצמה יהודית" של בן גביר ירוצו יחד למועצת עיריית ת"א, הם מעריכים שישיגו 3 מנדטים. סמוטריץ' מריץ את רשימת "מאמינים" בה מספר 2 ברשימה הוא נציג מפלגת "יהדות התורה" ו"ש"ס" מתמודדת גם כן – לכל אחת משתי הרשימות האחרונות יש כיום 2 מנדטים במועצת העיר והן מעריכות כי יגבירו את כוחן בעירייה. הציבור החילוני-ליברלי מוכרח לבוא בהמוניו להצביע בבחירות המוניציפליות.

המשותף לשלושת הרשימות הללו הוא שכולן שותפות בקואליציה של רון חולדאי ואם הן יקבלו יחד בין 8-9 מנדטים ורשימתו של חולדאי – "תל אביב 1" תקבל בין 7 מנדטים (שיש לה כיום במועצה) ל-8 מנדטים, הקואליציה העירונית תהיה קיצונית-משיחית והכוחות החילוניים ידחקו לשוליים.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "אסור לתת לקיצוניים ולמשיחיים להתחזק במועצת העיר ואסור להצביע לרשימות של מי שאתם/ן מצביעים לראשות העיר! הצבעה לרשימות של המועמדים לראשות העיר תייצר "בלוק חוסם" עם הליכוד-עוצמה יהודית, רשימת מאמינים של סמוטריץ' וש"ס!"

"אחרי הבחירות אפעל להקמת קונפדרציה של רשימות ליברליות על מנת להוות כוח פוליטי משמעותי שיוביל לקואליציה ליברלית אצל כל מי שייבחר/תיבחר לראשות העיר", מתחייב לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז".

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תגדיל את כוחה בעירייה מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות נוכל להבטיח שראש העיר הנבחר/ת לא יעשו דילים וישתפו פעולה עם גורמים משיחיים, מיסיונרים וקיצוניים ונוכל לדאוג ת"א-יפו תהיה חילונית וליברלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!