fbpx

תל אביב צריכה להיות אחת הערים המובילות בעולם בתחום איכות הסביבה, קיימות, רווחת בעלי חיים והמאבק במשבר האקלים.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" שכיהן עד לאחרונה כסגן ראש העיר וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר: "תל אביב צריכה להיות עיר מובילה בסטנדרטים בינלאומיים בתחום איכות הסביבה, קיימות, רווחת בעלי חיים והמאבק במשבר האקלים. כמו ונקובר, פריז וקופנהאגן!"

לדיאנסקי השתתף ביום 17/1/24 בפאנל בנושא משבר האקלים באוניברסיטת תל אביב, שם הציג את פעילותו הענפה בתחום הסביבתי ב-5 השנים האחרונות כסגן ראש העיר ת"א-יפו הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר ואת תוכניותיו וחזונו ל-5 השנים הקרובות.

לדיאנסקי: "אני גאה על המהפך בתחומים הללו שהובלתי, בסיוע אנשי מקצוע עירוניים נפלאים (בראשות הרשות לאיכות הסביבה וקיימות). הובלתי את גיבוש התוכנית העירונית להתמודדות עם משבר האקלים, את חקיקת חוק העזר שאוסר שימוש ומכירת כלים חד פעמיים בחופי הים בעיר והובלת מימושו בפועל, את הגברת שתילת העצים במרחב הציבורי ואת פרויקט השתילה בחצרות בתים משותפים, הובלתי את סגירת פינת החי הראשית שבפארק הירקון והוצאת החיות למקום חופשי ובטוח, להפיכת מרתון ת"א החל משנת 2022 למרתון ירוק – הפחתה של 75% מבקבוקי הפלסטיק לעומת שנים קודמות, להקמת מרכז קיימות עירוני ראשון בת"א עשינו מהפך אמיתי ועוד נושאים רבים נוספים."

"שמחתי מאוד לראות כי הנושא נמצא בראש מעייניהם של צעירים רבים. זו אינה סוגיה משנית, זהו מאבק קריטי על עתידם, על הזכות הבסיסית של ילדינו לחיות במקום ראוי למגורים. אני מחויב אליו ובקדנציה הבאה, בזכות תמיכתכם והגדלת הכוח וההשפעה שלנו בעירייה אוכל לעשות עוד הרבה יותר", סיים ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!