fbpx

חובה לשמור על בטחון התושבים

הפיגוע ביום 15/1/24 ברעננה הוא נורת אזהרה לכולם! ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" דרש מראש עיריית ת"א חולדאי להעביר באופן מיידי למעסיקים בענפי הבנייה, התחזוקה, המלונאות, המסעדנות ועוד בעיר תל אביב-יפו, הודעה ברורה בדבר איסור העסקת שב"חים ולקיים החל ממחר ביקורי פתע של פקחי הפיקוח על הבנייה, הפיקוח העירוני ואגף סל"ע.

במידה ויימצאו שוהים בלתי חוקיים יש לדאוג לענישה חמורה כנגד המעסיק ולסנקציות על העסקים – כמו סגירת אתר בנייה, ביטול רישוי עסק וכיו"ב – הכל בהתאם לעסק.

לדיאנסקי, ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "הפיגוע שנעשה ברעננה בידי שני בני עוולה, שוהים בלתי חוקיים שעבדו באיזור התעשייה, היה אכזרי וקשה. ליבי עם משפחת הנרצחת ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים הרבים. אנו בעת מלחמה, וגם במישור המקומי על נבחרי הציבור לעשות הכל על מנת לשמור על בטחונם של התושבים. דרשתי מחולדאי שזה יהיה בראש מעייניה של עיריית תל אביב-יפו. במעשים ולא בהצהרות ודיבורים."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!