fbpx

שופטי בג"צ קבעו כי חוק הנבצרות ייכנס לתוקפו רק בכנסת הבאה.

בנימין נתניהו ייזכר בתולדות ישראל כמי שהקריב מדינה שלמה ומיליוני אזרחים כדי לשרוד פוליטית ולהציל את עצמו מאימת הדין. כמי שקרע את החברה הישראלית, כאיש שנושא באחריות הראשית להפקרת האזרחים שנטבחו ונחטפו ב-7 באוקטובר וזה שהביא למלחמה עקובה מדם עם החמאס בעזה.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת" חי – חילונים ירוקים": "שופטי בג"צ קבעו באומץ ביום 3/1/24 כי חוק הנבצרות ייכנס לתוקפו רק בכנסת הבאה. זהו המשך ישיר לפסיקת בג"צ מאתמול שביטלה את החוק לביטול עילת הסבירות."

בפסק הדין שניתן נקבע בדעת רוב כי בחוקקה את תיקון מס' 12 לחוק-יסוד: הממשלה, עשתה הכנסת שימוש לרעה בסמכותה המכוננת מאחר שהחלתו המיידית של התיקון היא פרסונלית ולא כללית. מרבית שופטי הרוב קבעו כי חקיקת התיקון נועדה לשרת תכלית פרסונלית מובהקת – קידום האינטרסים האישיים של ראש הממשלה והסרת כבלי המגבלות המשפטיות שחלו עליו, בשים לב להליך הפלילי המתנהל נגדו.

"נתניהו וממשלתו המשיחית, הקיצונית והמסוכנת צריכים ללכת הביתה. ומיד. לא אחרי המלחמה – עכשיו!", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!