fbpx

בג"צ ביטל את החוק לביטול עילת הסבירות!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "שאפו לשופטי בג"צ על האחריות והאומץ לקבל את ההחלטה הנכונה והמתבקשת של ביטול החוק ההזוי לביטול עילת הסבירות שהקואליציה המשיחית, הקיצונית והמסוכנת חוקקה בחוסר אחריות לפני כחצי שנה כשהם דוהרים לביטול הדמוקרטיה ולעבר כינון מדינת הלכה."

עילת הסבירות היא כלי סופר חשוב שיש בידי מערכת המשפט כדי לבחון ואף לפסול החלטות שלטוניות ומינהליות ולתת סעד לעותרים.

פוליטיקאים צבועים, שתמכו באופן אקטיבי בחוק לביטול עילת הסבירות והובילו את המהפכה המשטרית, מצייצים ש"זה לא הזמן לתת החלטה שיפוטית שתפלג את העם".

לדיאנסקי: "אני עונה להם כי לא רק שבאפשרותם היה להימע מלחוקק את החוק, הם יכלו כבר לבטל את החוק ואז היו מייתרים את הצורך בפסק דין."

חבר מועצת העיר לדיאנסקי קבע: "חבורת הצבועים, בראשות סמוטריץ' והחרדים, שכעת מסתייגת מעיתוי החלטת בג"צ, לא חושבת על איחוי הקרע בעם ומניעת פילוג בזמן שהם בוזזים מיליארדי שקלים מהקופה הציבורית לטובת ישיבות חרדיות, גרעינים תורניים ושירותי דת שונים במסגרת "כספים קואליציונים" או כשנתניהו מקיים קמפיין הישרדות תוך פגיעה במערכת הביטחון. אין להם גרם של בושה והם מנפנפים ב"צורך באחדות".

"תודה לכם שופטים יקרים", אמר ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" ראובן לדיאנסקי, "שאתם מגנים על הדמוקרטיה, שומרים על שלטון החוק ודואגים שלנו ולדורות הבאים תהיה מדינה שיוויונית, ליברלית וחופשית".

בתמונה: לדיאנסקי בהפגנה מול הכנסת נגד חקיקת חוק לביטול עילת הסבירות – חודש יולי 2023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!