fbpx

הבחירות לעיריית ת"א וליתר הרשויות יידחו ויתקיימו ב-27/2/24

הבחירות המוניציפליות יידחו! השכל הישר ניצח את החונטה של ראשי הערים שפעלו נמרצות כדי "לגנוב" בחירות ולקיימן בעוד כחודש ימים. הממשלה החליטה היום (31/12) שהבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ב-27/2/24.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "עמדתי בנושא היתה ברורה! בזמן מלחמה עקובה מדם וכשיש לנו חטופים אצל החמאס לא מקיימים בחירות. נקודה."

לפני כעשרה ימים חתמו למעלה מ-100 ראשי ערים, וביניהם גם ראש עיריית ת"א-יפו רון חולדאי, על מכתב לשר הפנים ובו הם קוראים לו לקיים את הבחירות באופן מיידי – ב-30.1.24.

ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" ראובן לדיאנסקי: "הסיבה האמיתית לדרישת ראשי הרשויות לקיים בחירות בזק בעוד כחודש היא אינטרסים פוליטיים! הם מבינים היטב את המצב. מצד אחד, רק ראשי הערים פעילים כעת, כל אחד בישוב שלו. מצד שני, לכל המועמדים לראשות הרשויות ו/או לרשימות שמתמודדות למועצות הערים יהיה סופר-קשה לקיים קמפיין בזמן מלחמה, גם ברמת המסרים ותוכניות העבודה לשיפור עבודת הרשות, בהצפת ביקורת על תפקוד ראש הרשות וגם בכל הקשור להפעלת מערך ארגוני יעיל."

"אני מברך על ההחלטה הנכונה לדחות את הבחירות ל-27/2/24. אני מקווה ומאמין שיבואו ימים טובים יותר בהם רבים מתושבי ישראל יוכלו לקחת חלק פעיל בעיצוב החיים שלהם בישובים בהם הם מתגוררים וזאת כסיפתח לשינוי המתחייב בהנהגת המדינה והוצאתה מידי פוליטיקאים קיצוניים, משיחיים ומסוכנים", סיים לדיאנסקי.

לחצו כאן כדי לקרוא את הידיעה על דחיית הבחירות המוניציפליות לחודש פברואר דפורסמה ביום 31/12/23

לחצו כאן לקריאת טור דעה של לדיאנסקי ב"טיים אאוט" שפורסם ביום 21/12/23 אשר שתומך בדחיית הבחירות לרשויות המקומיות לסוף פברואר 2024

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!