fbpx

שמים סוף למונופול של חב"ד על היהדות במרחב הציבורי בתל אביב-יפו

שנים שעיריית ת"א מפקירה את המרחב הציבורי לידיים המיסיונריות של חב"ד ומשתפת איתם פעולה. בחג החנוכה למשל מציבה ומפעילה חב"ד למעלה מ-100 חנוכיות ברחבי העיר וביניהן גם חנוכיות ענקיות בכיכרות המרכזיות בת"א.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "החל מחנוכה 2024 זה ייגמר! המרחב הציבורי יהיה שיוויוני! הדלקת נרות חנוכה הפכה מזמן לאירוע חברתי והחל מחג החנוכה הבא כל החנוכיות בכיכרות וברחבי תל אביב יהיו עירוניות ולא של חב"ד. עיריית ת"א תנהל את הנושא, תציב את חנוכיות ותיתן ביטוי רחב לכל מי שירצה לקיים אירוע קהילתי זה, וביניהם: הרפורמים, הקונסרבטיבים, היהדות המתחדשת, ליברלים, קהילה גאה וכל קהילה/התארגנות תושבים שירצו בכך."

על פי החלטת שר הפנים יתקיימו ב-30/1/24 הבחירות המוניציפליות. אני בדעה שנוכח המצב יש לדחות אותן למועד אחר. אולם, אם לבסוף זה יהיה המועד, תהיה סיעת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ואברהם פורז ערוכה בכל הכוח כדי להבטיח תל אביב חילונית, ליברלית וירוקה.

כדי לנשמור על חופש הפרט ולמנוע תופעות של הדתה, כפייה דתית, הפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי ונגד פעילות של גורמים משיחיים, קיצוניים ומיסיונרים בכלל ובקרב קטינים במיוחד נצטרך שהציבור החילוני-ליברלי בת"א-יפו יצביעו לנו בפתק למועצת העיר על מנת להגדיל את כוחנו במועצת העיר מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!