fbpx

יש לדחות את מועד הבחירות לרשויות המקומיות!

שר הפנים קבע שהבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ב-30/1/2024. ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש תנועת "חי – חילונים ירוקים": "אני סבור שקיומן, במועד שנקבע, הוא טעות נוכח מצב הלחימה בה ישראל מצויה כיום ויש לדחות את המועד!"

לדיאנסקי קובע כי: "בכל מקרה, בהתאם למועד הסופי שייקבע, וגם אם הבחירות יתקיימו ב-30/1, סיעת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי ועם אברהם פורז תהיה ערוכה בכל הכוח כדי להבטיח תל אביב חילונית, ליברלית וירוקה. נשמור על חופש הפרט ונפעל נגד כל תופעה של הדתה, כפייה דתית, הפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי ונגד פעילות של גורמים משיחיים, קיצוניים ומיסיונרים בכלל ובקרב קטינים במיוחד."

"נגייס את כל הציבור החילוני-ליברלי בעיר כדי להגדיל את כוחנו במועצת העיר מ-2 מנדטים כיום ל-5 מנדטים אחרי הבחירות במטרה להוביל לקואליציה ליברלית ובלי משיחיים", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!