fbpx

לא ניתן להם לנהל לנו את החיים! הבחירות לעיריות יתקיימו ב-31/1/2024. אסור לנו להפקיר את תל אביב!

לא ניתן לפוליטיקאים משיחיים וקיצוניים לנהל לנו את החיים! הוחלט כי הבחירות לעיריות יתקיימו ב-30/1/2024. זה הזמן הגרוע ביותר לקיום קמפיין אבל אסור לנו להפקיר את תל אביב-יפו!

אתם רואים, בימים אלו ממש, את הכספים הקואליציוניים שסמוטריץ' מעביר לחרדים ולגרעינים המשיחיים שלו – מדובר במיליארדים, את בן גביר מקים מליציות ברחבי העיר, את חב"ד משדלים קטינים לקיים פעילות דתית בכניסות לבתי ספר בצפון העיר ואת הממשלה מעניקה סכומי עתק להקצבת כ-16 גרעינים תורניים בת"א. אסור לנו לשבת מן הצד! חייבים לפעול ולייצר כוח פוליטי משמעותי!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "חייבים לפעול יחד כדי למנוע פגיעה בחיים הליברליים והחילוניים שלנו בתל אביב. חייבים כוח פוליטי חילוני משמעותי בת"א שישמור על כל מי שייבחר או תיבחר לראשות העיר שלא יעשו דילים וקומבינות עם גורמים משיחיים וקיצוניים ! תזכרו שהבחירות הבאות לעירייה יהיו רק בעוד כחמש שנים – בשנת 2029!"

לחצו כאן והצטרפו אלינו לתנועת "חי – חילונים ירוקים" בת"א בראשות לדיאנסקי ואברהם פורז:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!