fbpx

שערורייה: מאז פרוץ המלחמה לא התקיים במועצת העיר ת"א שום דיון על פעילות עיריית ת"א-יפו בזמן מלחמה!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת"חי – חילונים ירוקים": "במקום לקיים דיון על פעילות עיריית ת"א בזמן מלחמה החליט חולדאי לדון במועצת העיר על אספקת מדבקות מחיקות, לוחות צורניים וציוד ג'ימבורי. ביזיון! רק ביום 27/11/23, 52 ימים מאז הטבח הנורא ופרוץ המלחמה החליט חולדאי לכנס את מועצת עיריית ת"א לישיבה שלא מן המניין!"

לדיאנסקי הוסיף כי "במקום לקיים דיון על פעילות העירייה בזמן מלחמה שילב חולדאי בסדר היום דיון על אספקת מדבקות מחיקות, לוחות צורניים, לוחות פעילות וציוד ג'ימבורי. אני לא צוחק! זה מה שהיה על סדר יומה של מועצת עיריית ת"א ובנוסף אישורי פרוטוקולים של ועדות כספים והקצאת מקרקעין."

לקראת הישיבה ביקש חבר מועצת העיר לדיאנסקי להעלות הצעה לסדר בנושא "פעילות עיריית ת"א-יפו בזמן מלחמה ואחריותו של ראש העירייה". לדיאנסקי אומר: "ידעתי שאקבל תשובה פרוצדורלית ש"בישיבות שלא מן המניין אין הצעות לסדר" והייתי משוכנע שחולדאי יבין שיש לקיים דיון ב"בית הנבחרים של ת"א" ויעשה זאת – אך זה לא קרה!"

מעל בימת מועצת העיר קבל ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" על ההתנהלות ואמר: "שום דיון על החינוך, חזרה ללימודים ואבטחת מוסדות לימוד. שום זכר לצורך בפריסת מבני מיגון יבילים ברחבי העיר במקומות שבהם אין מקלטים או ממ"דים. שום איזכור להקמת המליציות החמושות של חניך תנועת "כך" איתמר בן גביר. שום שיח על מצב העסקים בעיר ומה נעשה כדי להקל עליהם. שום דיון על מצב הקשישים, בני הנוער, מפוני הדרום/צפון ישראל שמתארחים בת"א ועוד."

"מדובר בביזיון! ברמיסת הדמוקרטיה העירונית, ביחס מבזה לנבחרי הציבור ולתושבי העיר שכנראה נובע מפחד להתמודד עם דיון נוקב שהוא סופר חשוב במציאות הקיימת. בסוף דבריי", סיים לדיאנסקי את דבריו מעל בימת המועצה ודרש מחולדאי לכנס באופן מיידי דיון בנושא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!