fbpx

אין מקום לקיצוניים ומשיחיים! לא בממשלה ובקבינט ולא בקואליציה העירונית בתל אביב!

ביום שלישי ה-14/11/23 נפגש איתמר בן גביר, איש מסוכן וקיצוני, עם חיים גורן – ממלא מקומו וסגנו של ראש עיריית ת"א רון חולדאי (בתמונה משמאל), שהוא גם נציגו של סמוטריץ' במועצת העיר וראש סיעת "מאמינים", עם שלמה מסלאווי חבר במועצת העיר ובקואליציה של חולדאי מרשימת "הגימלאים" ופעילים מדרום ת"א בראשות שפי פז.

בן גביר, הגיע בזמן המלחמה, לתת לפוליטיקאים המקומיים ולפעילים רוח גבית במאבק נגד העובדים הזרים ומבקשי המקלט בת"א. ראש מפלגת "עוצמה יהודית", חניך תנועת "כך" ומעריצו של הרוצח גולדשטיין התגאה בחשבון הטוויטר שלו על הקמת מפקדה משימתית מיוחדת לטיפול בבעיית המסתננים והתחייב ש"ימשיך לעשות הכל בכדי שיחזור השקט והשלווה לשכונות בדרום תל אביב."

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "עבור הקיצוניים והמשיחיים תל אביב היא מחוץ לתחום! בין אם מדובר בפוליטיקאי מסוכן שמכהן בממשלת המשיחיים או אם הוא פוליטיקאי מקומי משיחי וקיצוני שיושב במועצת העיר ובקואליציה של רון חולדאי."

*התמונה מחשבון הטוויטר של איתמר בן גביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!