fbpx

28 שנה לרצח רבין. חלק מאותם "עשבים שוטים", שהובילו או היו שותפים להסתה המסוכנת נגד רבין מנהלים היום את המדינה. חייבים לדרוש ולפעול כדי שתהיה ממשלה בלי קיצוניים ובלי משיחיים! ועכשיו!

לפני 28 שנה נרצח יצחק רבין ז"ל אחרי מסע הסתה ארוך מצד פוליטיקאים, רבנים וציבורים קיצוניים שאז כינו אותם "עשבים שוטים" – היום חלקם מנהלים את המדינה. הם אלו שהביאו את מדינת ישראל ואת כולנו לאחת השעות הקשות ביותר שידענו מאז קום המדינה.

נתניהו שימש אז כראש הליכוד ונאם מהמרפסת בכיכר ציון בירושלים כשמתחתיו צועק ההמון "רבין בוגד" "רבין רוצח" ופעילי "כך" מניפים תצלומים של יצחק במדי הגסטפו.

איתמר בן גביר, אז פעיל צעיר בתנועת "כך" הגזענית והמסוכנת מחזיק בסמל שנעקר מרכבו של רבין ואומר "כמו שהגענו לסמל הזה אנחנו יכולים להגיע לרבין." והאיש הקיצוני שהיום הוא שר בכיר בממשלת נתניהו מוסיף: "אני חושב שבהחלט אפשר לעשות מעשים חמורים נגדו".

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "את העבר לא נוכל לשנות. אך העתיד בידיים שלנו! אנחנו חייבים לדרוש ולפעול כדי שתהיה ממשלה בלי קיצוניים ובלי משיחיים! עכשיו! היום! לא אחרי המלחמה ולא "כשזה יהיה מאחורינו"!

"נתניהו וממשלתו חייבים ללכת הביתה! הם אחראיים! במשמרת שלהם חדרו אלפי מרצחים של החמאס לישובי העוטף ורצחו כ-1,400 איש. הם חטפו 241 אזרחים ואנסו, התעללו ופצעו את גופם ונפשם של אלפים. חובתנו המוסרית היא לפעול לכך שנתניהו וממשלתו ילכו הביתה ובאופן מיידי. אני בטוח שזה מה שיצחק היה מצווה עלינו לעשות!", קבע לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!