fbpx

דרישה לקבלת תוכנית עיריית ת"א-יפו להיערכות בטחונית לפתיחה מלאה של מערכת החינוך בעיר והפעילות במתכונת חלקית

לקראת פתיחתה המלאה של מערכת החינוך בתל אביב בשבוע הבא, בכפוף לאישור והנחיות פיקוד העורף, דרש ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" לקבל את תוכנית מינהל החינוך ועיריית ת"א לחזרה בטוחה ללימודים. במסגרת פנייתו טען כי חייבים להציב בכניסה לכל מוסד חינוכי, בין אם הוא פועל באופן חלקי או מלא, שמירה קבועה עם נשק!

לדיאנסקי ביקש לקבל פירוט, ברמת כל מוסד חינוך – גני הילדים, בתי הספר היסודיים והעל יסודיים לגבי מערך השמירה שמחוץ למוסד החינוכי. כל מוסד חינוכי בעיר חייב(!) שתהיה בו שמירה קבועה וכמובן עם נשק, בין אם מתקיימת פעילות חלקית או באופן מלא.

בנוסף, ביקש לדיאנסקי פירוט לגבי תדירות ופעילות מחלקת הביטחון במוסדות החינוך, אגף סל"ע, הפיקוח העירוני, יחידת הסיירים, כוח שיטור, חיילים וכו' בסביבתם של מוסדות החינוך בזמן הלימודים ואופן הזמינות והפיטרול בסמיכות אליהם.

כמו כן, דרש לקבל פירוט על הימצאותם של מקלטים/ממ"דים ופתרונות מיגון בכל מוסד חינוכי בעיר ת"א-יפו עבור ילדינו ועבור אנשי ההוראה והצוותים.

חבר מועצת העיר לדיאנסקי: "שיהיה ברור! גם אם לפי הודעות שפרסמה העירייה, זהו תפקידה של המשטרה לקבוע את תקן האבטחה – יכולה וחייבת העירייה, לאחר התייעצות עם ההורים בכל מוסד חינוכי רלוונטי, להגדיל ולתגבר את האבטחה באופן נקודתי מעבר להנחיית המשטרה אליה יש להתייחס כתקן המינימום ועלי ניתן להוסיף."

"בימים קשים אלו של מלחמה ואי ודאות בתחומים שונים יש לנהוג ברגישות יתרה ולהיות קשובים לרחשי הלב ולקולות שעולים מהציבור ומההורים התל אביביים – במיוחד כשמדובר בביטחונם של הילדים של כולנו!", קבע לדיאנסקי ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!