fbpx

שנת 1940: ראש ממשלת בריטניה צ'מברליין מתפטר במהלך מלחמת העולם השנייה. שנת 2023: נתניהו חייב לקחת אחריות על האסון הנורא וללכת הביתה

"ראש הממשלה צריך לתת דוגמה להקרבה, כי אין דבר שיכול לתרום לניצחון במלחמה זו יותר מאשר אם הוא יקריב את חותם שלטונו", כך קרא סר דייויד לויט ג'ורג' שהיה ראש ממשלת בריטניה במלחמת העולם הראשונה כלפי צ'מברליין לאור כישלונותיו במלחמת העולם השנייה והקריאות להתפטרותו במאי 1940.

אנשי הלייבור הסכימו להצטרף לממשלת בריטניה בתקופת מלחמת העולם השנייה (מאי 1940) אך לא תחת צ'מברלין שהגיש לבסוף את התפטרותו ופינה את מקומו כראש הממשלה לווינסטון צ'רצ'יל שמינה אותו לבסוף לשר האחראי על מועצת המלך – תפקיד טקסי בעיקרו.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "נתניהו מחריב ישראל חייב לקחת אחריות על האסון הנורא שקרה לנו וללכת הביתה. יחד איתו חייבים ללכת המפלגות המשיחיות והקיצוניות של סמוטריץ', בן גביר ואבי מעוז והפוליטיקאים החרדים שפוטרים את עצמם מגיוס לצבא וסוחטים מיליארדים מהכספים שלנו עבור ציבור החרדי ותלמידי הישיבות."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!