fbpx

לדיאנסקי שהשתתף במשמרת המחאה של ארגון "שומרי מסך" מול תחנת גלי צה"ל ביפו למען חופש הביטוי וחופש העיתונות

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א הצטרף ביום שישי 6/10/23 למשמרת המחאה שאירגן ארגון "שומרי מסך" מול תחנת גלי צה"ל ביפו במטרה להגן על הדמוקרטיה, על חופש הביטוי, על עיתונות חופשית ולחזק את העיתונאי אפי טריגר.

לדיאנסקי: "למחרת יום הכיפורים (26/9) התראיינתי ב"בוקר טוב ישראל" אצל אפי טריגר על השתלטות של הגרעין המשיחי "ראש יהודי" על כיכר דיזנגוף והתפילות בהפרדה מגדרית ופעולות דומות ופסולות של המיסיונרים של חב"ד בשכונות עבר הירקון. במהלך השידור תיאר טריגר אית העובדות לאשורן ואמר כי "פשטו עשרות אנשים, בין אם הם קשורים לארגון 'ראש יהודי' ובין אם לא, על מגרשים ציבוריים, על בתי ספר, מגרשי ספורט כדי לקיים בהם תפילות בהפרדה מגדרית בניגוד לפסיקת בית המשפט". על כך זומן לבירור אצל היום מ"מ מפקד התחנה דני זקן ויומיים אחרי כן התנצל טריגר בשידור על דבריו."

"המחאה מול הכניסה לגלי צה"ל היתה נגד סתימת פיות מהסוג הנמוך ביותר. כל הכבוד לאנשי "שומרי מסך" על הארגון ולכל מי שהשתתף", סיים ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בת"א ראובן לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!