fbpx

לא נאפשר פרובוקציות וקיום תפילות בהפרדה מגדרית ע"י הגרעינים המשיחיים במרחב הציבורי

ביום 5/10/23 קיבלנו קריאות דחופות מתושבים על כך שגורמים קיצוניים מקיימים תפילה בהפרדה, בכיכר דיזנגוף. אנשי רשימת "חי – חילונים ירוקים" הגיעו באופן מיידי למקום וערבו את המוקד העירוני, שמסרו שאין אישור לקיום התפילה בהפרדה. למקום הגיעו אנשי הפיקוח העירוני ושוטרים.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א-יפו: "תופעת ההשתלטות על המרחב הציבורי וקיום תפילות בהפרדה בין נשים וגברים שמובילים גרעינים משיחיים וגורמים קיצוניים מתפשטת בחודשים האחרונים בת"א-יפו וזאת בעקבות הפקרת המרחב הציבורי לטובתם ובזכות התמיכה לה הם זוכים מהממשלה החשוכה והקיצונית של סמוטריץ', אבי מעוז ובן גביר."

"נמשיך בנחישות להיאבק נגד כל תופעה של הפרדה מגדרית בעיר, נגד כל ניסיון הדתה. בכוונתי להוביל לניתוק הקשר הקיים זה שנים ארוכות בין עיריית ת"א יפו והגופים המשיחיים. אין להם זכות קיום במרחב הציבורי של ת"א", סיים לדיאנסקי.

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ופורז מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!