fbpx

אסור להיכנע לגופים משיחיים ובראשם ל"ראש יהודי". מקומם לא בתל אביב.

במסגרת הערעור שהגיש הגרעין המשיחי "ראש יהודי" לבית משפט העליון לאחר שבית המשפט המחוזי דחה את בקשתם לקיום הקפות במרחב הציבורי הגיעה עיריית תל אביב לפשרה עם הארגון המשיחי לפיה יותר להם לקיים הקפות בכיכר דיזנגוף בלי הפרדה מגדרית ובלי מחיצות.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א-יפו: "הכניעה של עיריית ת"א לארגון "ראש יהודי" היא מקוממת ופוגעת ברבים מהתושבים החילונים והליברליים שלא מוכנים ובצדק לקבל את פעילותם של גורמים משיחיים ברחבי ת"א-יפו."

"אסור להתקפל ולאפשר לגרעין תורני משיחי ששם לו כמטרה ברורה לייצר בעיר הדתה, כפייה דתית והפרדה מגדרית לפעול במרחב הציבור. ראינו כבר ביום כיפור שבניגוד להחלטת בית המשפט העליון ולנוהלי העירייה הם קיימו תפילה בהפרדה מגדרית בכיכר דיזנגוף."

חבר מועצת העיר לדיאנסקי: "מטרתם של אנשי "ראש יהודי" היא ברורה, והם מודיעים על כך בגלוי, לשנות את הציביון הליברלי והחופשי של עירנו ועל כן מקומם הוא לא בתל אביב. בכוונתי להוביל לניתוק שיתוף הפעולה, התמיכה והשותפות הפוליטית בין עיריית ת"א לגרעינים המשיחיים ולוודא שבכל קואליציה עתידית, בין אם אצל חולדאי או אצל ברביבאי, לא יקחו חלק סיעות ופוליטיקאים משיחיים או כאלו שפועלים בשמם או מטעמם."

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ופורז מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהיה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

לחצו כאן לידיעה שפורסמה ביום 6/10/23 ב"ישראל היום"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!