fbpx

בתי הספר בתל אביב הם מחוץ לתחום עבור הגרעין התורני המשיחי "ראש יהודי"

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א פנה במכתב דחוף לכל מנהלי בתי הספר הממלכתיים בעיר בדרישה לאסור כניסת המשיחיים לבתי הספר בעיר תל אביב-יפו

ביום 4/10/23 נחשף בערוץ 13 כי ארגון "ראש יהודי", אשר פועל למען הדתה בת"א-יפו ומארגן תפילות בהפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי, הצליח להכניס 4 תוכניות למערכת הגפן של משרד החינוך וכן קיבלו אישור להפעילן במערכת החינוך הממלכתית-חילונית.

לדיאנסקי: "מדובר ב"גרעין תורני" שמטרתו להפיץ את אמונתם המשיחית בקרב הציבור הליברלי במטרה להחזיר חילונים בתשובה. הם משתמשים במשנה הומופובית, בהדרה מגדרית, באפליית להט"בים ובשיטות משיחיות."

בראש המערכת החרד"לית, שבין פעולותיה: שיעורי תורה, ליווי לחוזרים בתשובה, סמינרים בנושאים הקשורים ליהדות ועוד, עומד ישראל זעירא לשעבר מנכ"ל ישיבת חברון, ממקימי ערוץ 20 (היום 14) וממובילי קמפיין "חברון מאז ולתמיד" בתקופת ממשלת רבין ז"ל. זעירא הוא גם יזם נדל"ן (חב' "באמונה"), אשר עומד בראש עמותת "התנועה למדינה יהודית" שבנובמבר 2015 הגישה עתירה לבג"ץ בדרישה להפסיק את משחקי הכדורגל בשבת.

לדיאנסקי, ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א דרש מהמנהלים להקפיד על כך שהארגון המשיחי "ראש יהודי" לא ייכנס לבתי הספר שלנו בעיר ולא יפעילו בבתי הספר, אותם אתם מנהלים, את תוכניותיהם.

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ועם אברהם פורז תתחזק בעירייה ומ-2 מנדטים שיש לנו היום במועצת העיר נגדל ל-5 מנדטים לפחות, נוכל להגן על הציביון החילוני והליברלי של תל אביב ונדאג שכל ראש או ראשת עיר שייבחרו לא יזגזגו ולא יעשו קומבינות עם המשיחיים והמיסיונרים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!