fbpx

בעקבות דרישת לדיאנסקי עיריית ת"א תשלח הודעות SMS לתושבים על דו"חות חנייה שקיבלו

הנה הישג שהוא נטו למענכם/ן! לפני כחצי שנה הוביל ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" לכך שעיריית ת"א התחילה לשלוח לתושבים שחטפו דו"ח חנייה תזכורת ב- SMS וזאת כשבוע לפני המועד האחרון לתשלום הדו"ח. כל כך פשוט אך זה לא קרה עד שדרשתי!

לדיאנסקי טען שאם יש לעיריית ת"א בסיס נתונים רחב על תושביה, כולל ניידים ומיילים של רבים מהם, יש להנגיש את המידע ליידע בהקדם ובכך למנוע כפלי קנס, הצמדות, ריביות, תשלומים לעורכי דין חיצוניים ולבסוף לעיקולים על חשבונות הבנק.

"דרשתי "הגדלת ראש" בכל הקשור ליידוע תושבים לגבי תשלום דו"חות לעיריית ת"א וזאת באמצעות שליחת מסרון לנייד ומיילים בנוסף לדרכי היידוע הקבועים בחוק – באמצעות דואר רשום! וכך זה קרה!", סיים ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים".

כשאתם/ן מצביעים בפתק הצהוב לראשות העיר לחולדאי או לברביבאי תזכרו שרק הצבעה בפתק הלבן למועצת העיר לרשימת "חי – חילונים ירוקים בראשות לדיאנסקי ופורז" תאפשר לנו להמשיך לעשות למענכם ולמען ת"א בנושאים המוניציפליים ולמען ת"א ליברלית ובלי משיחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!