fbpx

ננתק את הקשר בין עיריית תל אביב לבין הגרעינים המשיחיים בעיר!

תל אביב היא יעד אסטרטגי עבור הגרעין המשיחי "ראש יהודי" ועבור עוד גרעינים תורניים קיצוניים בעיר! הארגון הקיצוני שנכנס בבוטות לחיינו מגייס שליחים כדי להגביר את ההדתה בעיר הליברלית שלנו.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א: "אני ורשימת "חי – חילונים ירוקים" ננתק את הקשר בין חולדאי ועיריית ת"א לבין המשיחיים. לא יותר תמיכות כספיות , לא יותר משאבים, לא יותר שיתופי פעולה ואישורים לפעול במרחב הציבורי!"

כשאתם/ן מצביעים בפתק הצהוב לראשות העיר לחולדאי או לברביבאי תזכרו שרק הצבעה בפתק הלבן למועצת העיר לרשימת "חי – חילונים ירוקים בראשות לדיאנסקי ופורז" תמנע מכל מי שייבחר/תיבחר לראשות העיר קומבינות עם המשיחיים והנפת דגל לבן של כניעה להדתה, לכפייה דתית והפרדה מגדרית בתל אביב במשך קדנציה של 5 שנים בעירייה!

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי ועם אברהם פורז תתחזק בעירייה ומ-2 מנדטים שיש לנו היום במועצת העיר נגדל ל-5 מנדטים לפחות, נוכל להגן על הציביון החילוני של תל אביב ונוביל לקואליציה ליברלית בעירייה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!