fbpx

המאבק הוא נגד משיחיות, הדתה וכפייה דתית ולא נגד היהדות!

אל תתנו להם לבלבל אתכם – הסיפור הוא על הדתה, כפייה דתית, הדרת נשים ומשיחיות. הגרעינים המשיחיים והמיסיונרים מנסים לעשות פה ספין ולהפוך את הסיפור לשנאת דת ונגד דתיים. אבל האמת היא שהציבור החילוני סופג כבר המון שנים כפייה דתית בצורותיה השונות. שנים שאני ורשימת "חי – חילונים ירוקים" נלחמים נגד החושך, הכפייה ומול השתלטות של גורמים חיצוניים כמו ראש יהודי וחב"ד על תל אביב והמרחב הציבורי.

רק לפני מספר חודשים הצלחנו לסכל את הכוונה של ישיבת "מעלה אליהו" בהסכמת עיריית תל אביב לבנות בניין בן 7 קומות לישיבה ברחוב קליי בת"א, הצלחתי להביא לכך שלא יתנו אישורים לדוכנים הסברה ותפילה בסמוך למוסדות חינוך בעיר ואנחנו נאבקים כל הזמן נגד אירועים בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי, בבריכות עירוניות ובמתנ"סים של עיריית ת"א.

ההתפוצצות שקרתה ביום כיפור, לא רק בכיכר דיזנגוף אלא במקומות נוספים ברחבי העיר ובעיקר בעבר הירקון, שהיתה ספונטנית היתה כתובה על הקיר!

יש ציבור חילוני גדול בתל אביב שמרגיש שמתריסים נגדו, שעושים דווקא שרוצים לפגוע בחיים הליברליים ובחופש שלו.

ארגון "ראש יהודי" ידע טוב מאוד מה הוא עושה וצפה שתהיה התפוצצות. יתרה מכך, צפות יותר ויותר עדויות שהניצים בסיפור הוזמנו לשם במיוחד כדי לעורר פרובוקציות. אם כל כך היה להם איכפת מתפילה באמת כנראה שהיו מקדישים את האנרגיה שלהם לקיים אותה בבית הכנסת.

אבל לא מדובר רק ב"ראש יהודי". ישנם עוד גרעינים תורניים משיחיים ברחבי העיר שפועלים בשיטות מאוד דומות.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת העיר ת"א וחבר מועצת העיר: "כפי שעמדתי באירועי יום כיפור כחומה בצורה ונלחמתי נגד ההשתלטות והתפילות בהפרדה בכוונתי לדאוג לתל אביב ליברלית ובלי משיחיים במהלך ה-5 שנים הבאות!"

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי ועם אברהם פורז תתחזק בעירייה ומ-2 מנדטים שיש לנו היום במועצת העיר נגדל ל-5 מנדטים לפחות, נוכל להגן על הציביון החילוני והליברלי של תל אביב ונדאג שכל ראש או ראשת עיר שייבחרו לא יזגזגו ולא יעשו קומבינות עם המשיחיים והמיסיונרים !

בתמונה מה-13 באוגוסט- ראובן לדיאנסקי במפגש תושבים בבית הכנסת ברחוב אופנהיימר, שבנווה אביבים, לאחר שפנו אליו בעקבות השתלטות חב"ד על בית הכנסת השכונתי שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!