fbpx

בזכות מאבקינו הגרעין התורני "ראש יהודי" לא יקיים אירועים במרחב הציבורי בת"א

רק אנחנו נאבקים במשיחיים! בזכותנו "ראש יהודי" המשיחי לא יוכלו לקיים אירועים במרחב הציבורי בת"א בסוכות! רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי מצליחה לנתק את הקשר והתמיכה שעיריית תל אביב וחולדאי נותנים לארגון המשיחי "ראש יהודי" במשך שנים.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א: "לאחר שדרשתי מחולדאי לפתוח בהליך ביזיון בית המשפט בעקבות ההפרה הבוטה של החלטת העליון שאין לקיים אירוע בהפרדה ביום כיפור בכיכר דיזינגוף לא השארתי לחולדאי ברירה וההיתרים שנתנה העירייה לגרעין המשיחי לקיים אירועים במרחב הציבורי במהלך חג הסוכות בוטלו!"

את המשיחיים והמיסיונרים הקיצוניים שהגיעו לתל אביב בצורה מאורגנת ובמטרה ברורה ומוצהרת להגביר את ההדתה, לייצר כפייה דתית ולהשתלט על המרחב הציבורי במטרה לפגוע בציביון החילוני של תל אביב ובחופש שלנו יש להוציא מתל אביב.

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי ועם אברהם פורז תתחזק בעירייה ומ-2 מנדטים שיש לנו היום במועצת העיר נגדל ל-5 מנדטים לפחות, נוכל להגן על הציביון החילוני והליברלי של תל אביב ונדאג שכל ראש או ראשת עיר שייבחרו לא יזגזגו ולא יעשו קומבינות עם המשיחיים והמיסיונרים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!