fbpx

הכתובת היתה על הקיר. שנים של הגברת ההדתה, כפייה דתית, פעילות משיחית ומיסיונרת והדרת נשים שהתגברו בצורה משמעותית בחודשים האחרונים הביאו ל"התפוצצות" מצד הציבור החילוני בת"א ביום כיפור האחרון.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א: "זה לא קרה לפתע ביום כיפור האחרון! ההשתלטות של הגרעינים המשיחיים על המרחב הציבורי והתפילות בהפרדה בין נשים וגברים עם מחיצות ובלי מחיצות מתרחשות בחסות עיריית ת"א מזה תקופה ארוכה!"

שנים שהגרעינים החרד"לים וחב"ד גדלים ומתרחבים בכל רחבי העיר – ובעיקר בצפון ת"א. ב-5 חודשים האחרונים נערכו אירועים בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי ע"י הגרעין המשיחי "ראש יהודי" באישור העירייה ועצימת עיניים. הנה מספר דוגמאות!

***ב-11/4/23, חג פסח שני, אנשי "ראש יהודי" משתלטים על כיכר דיזנגוף ועורכים תפילה בהפרדה בין נשים וגברים עם מחיצות. תושבים פונים ל-106 שם טוענים שהם ללא רישיון אך לא עושים דבר. לדיאנסקי פונה לחולדאי ודורש את פינויים מהמקום ומתן קנסות – הוא לא עושה דבר! ניצחון ל"ראש יהודי". (תמונה 1)

***16/6/23, יום שישי, קבלת שבת של" ראש יהודי", בהפרדה בין נשים וגברים שוב באיזור כיכר דיזנגוף. שוב לדיאנסקי פונה לעיריית ת"א דורשים לפנות ולא לאפשר הפרדה והשתלטות על המרחב הציבורי. אך אחד לא מגיב ולא עושה דבר. הארגון המשיחי בשלו. ניצחון ל"ראש יהודי". (תמונה 2)

***2/8/23, הארגון המשיחי" ראש יהודי" ממציא את אירוע "יום התפילין העולמי" ומקבל מעיריית ת"א אישור לערוך אירוע עם עזרת נשים בכיכר הבימה. עיריית ת"א מאשרת! לדיאנסקי נלחם ואומר לחולדאי – עזרת נשים במרחב הציבורי זו הפקרדה מגדרית לשמה – אל תאשר זאת. הוא בשלו. האירוע מתקיים! ניצחון ל"ראש יהודי". (תמונה 3)

חברים/ות אל תקנו את גילגולי העיניים ואת הפנים המופתעות לכאורה של אלו ששיתפו פעולה ותמכו בגופים המשיחיים והמיסיונרים בתל אביב במשך שנים.

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "יש לנו הזדמנות להחזיר את תל אביב לשפיות. למנוע מהגופים הקיצוניים שהגיעו לכאן במטרה לכבוש את היעד הנכסף "תל אביב-יפו" על מנת לרסק את החיים הליברליים והחופשיים שלנו, אנחנו שמים לזה סוף ומגנים על החופש שלנו ועל החיים שבחרנו לבנות בעיר שאנחנו כל כך אוהבים."

ב-31/10 יתקיימו הבחירות לעיריית ת"א שיקבעו איך תתנהל העירייה ב-5 השנים הבאות! יש לכם 2 פתקים – הצביעו בפתק הצהוב למי שאתם/ן רוצים/ות שינהל/תנהל את העיר ובפתק הלבן הצביעו למועצת העיר לרשימת "חי – חילונים ירוקים בראשות לדיאנסקי ופורז" למען ת"א ליברלית ובלי משיחיים וכדי שנוכל לקדם את האג'נדות החשובות ביותר לכם/ן ולעיר.

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תהיה לסיעה גדולה במועצת העיר ומ-2 מנדטים שיש לנו היום במועצה נגיע ל-5 מנדטים ויותר נוכל להוביל לקואליציה ליברלית ללא משיחיים וללא קיצוניים.

ניתן "רוח גבית ליברלית" לכל מי שייבחר/תיבחר לראשות העיר ונפעל כל הזמן ובאופן הנחוש ביותר שמי שייבחר/תיבחר "לא יזגזגו ולא יעשו קומבינות" עם גורמים משיחיים וקיצוניים. אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו להפסיד את תל אביב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!