fbpx

דרשנו מחולדאי להגיש לבית המשפט, באופן מיידי, בקשה לביזיון בית המשפט נגד הגרעין המשיחי "ראש יהודי" על הניסיון לקיים תפילה בהפרדה מגדרית בכיכר דיזנגוף בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א דרש מחולדאי להגיש נגד הארגון המשיחי "ראש יהודי" בקשה לביזיון בית המשפט! לאור ניסיונם לבצע תפילה בהפרדה מגדרית בכיכר דיזנגוף בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון (כערכאת ערעור) ובית המשפט המחוזי שאסר על קיום תפילה בהפרדה מגדרית דרשתי למצות עם "ראש יהודי" את הדין ולהגיש לאלתר וללא דיחוי בקשה לביזיון בית המשפט.

לדיאנסקי: "לא מספיק להתראיין בתקשורת ולגנות. יש לפעול באופן קונקרטי ומיידי נגד המשיחיים והמיסיונרים כדי שת"א תמשיך להיות ליברלית ובלי משיחיים. דרשתי מחולדאי להנחות את השירות המשפטי בעיריית ת"א לפנות במיידי לבית המשפט בבקשה לביזיון ביהמ"ש ולמצות את הדין עם הארגון המשיחי "ראש יהודי". רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי תמשיך לפעול ביד חזקה ובנחישות כלפי המשיחיים שרוצים לפגוע בציביון החילוני של ת"א ובחופש שלנו התושבים."

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי ופורז מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

לחצו כאן לקריאת הידיעה שפורסמה ביום 26/9/23 באתר "מאקו", לחצו כאן לקריאת הידיעה שפורסמה ביום 26/9/23 ב"ישראל היום", לחצו כאן לקריאת הידיעה שפורסמה ביום 26/9/23 באתר "מעריב"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!