fbpx

רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" תהיה חזקה במועצת העיר נוכל לעצור את המשיחיים ואת המיסיונרים שמשתלטים על המרחב הציבורי

יש כ-600 בתי כנסת ברחבי העיר אין צורך באוהלים! מטרתם הוא לכבוש את המרחב הציבורי ולתקוע אצבע בעיני התושבים. לא ניתן לקיים הפרדה מגדרית בתפילות. לא בכיכר דיזנגוף ולא בשום מקום ברחבי תל אביב.

בערב יום כיפור (24/9/23) פנה ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א, לראש העירייה רון חולדאי ודרש את התערבותו וזאת בעקבות דיווחים שקיבל כי הוקמו ברחבי העיר מתחמי תפילה לרבות אוהלים. אוהל ענק הוקם בכיכר המדינה – רח' ה' באייר פינת ז'בוטינסקי. כשתושבים התלוננו ב-106 התקשרה אליהם עובדת בשם אילנה שמסרה כי יש להם אישור מהעירייה גם לתפילה וגם להפרדה. גם בפנחס רוזן פינת רחוב דבורה הנביאה, גם ברמת אביב ג', בנווה דרת בנאות אפקה א' ועוד הקימו חב"ד אוהל לתפילה.

לדיאנסקי דרש מחולדאי להתערב באופן מיידי ולא לאפשר השתלטות המשיחיים והמיסיונרים על המרחב הציבורי. כמו כן, לא לאפשר כמובן הפרדה מגדרית! דרשתי גם שיפעיל את הפיקוח העירוני ואת סל"ע בנושא!

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!