fbpx

לא לתפילה בהפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי!

לא תתקיים תפילה בהפרדה בת"א ביום כיפור! ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א: "המאבק שלי ושל רשימת חי – חילונים ירוקים נגד הפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי מקבל היום חיזוק משמעותי מבית המשפט המחוזי בתל אביב."

לאחרונה התקיימו אירועים פסולים של תפילות בהפרדה שיזם הגרעין התורני "ראש יהודי" בכיכר דיזנגוף ובכיכר הבימה. אירועים שיצאנו נגדם ודרשנו מחולדאי לא לאפשר אותם.

במאבק עיקש של הציבור ושלנו רשימת "חי – חילונים ירוקים" נגד ההפרדה, הפגיעה בשיוויון ובנשים הצלחנו להביא לכך שעיריית ת"א הבינה שיש למנוע את ההפרדה הפסולה במרחב הציבורי.

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!