fbpx

השר לשעבר אברהם פורז, שמכהן כיום כחבר מועצת העיר ת"א מטעם רשימת "חי – חילונים ירוקים" יוצב במקום השני ברשימה למועצה

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת העיר ת"א וחבר מועצת העיר: "אני גאה לבשר כי גם הפעם תזכה רשימת "חי – חילונים ירוקים" לכך שחבר מועצת העיר מטעמה, עו"ד אברהם פורז, שכיהן כחבר כנסת, שר הפנים והיה מראשי מפלגת "שינוי" יהיה מספר 2 ברשימה שלנו למועצת עיריית ת"א-יפו."

עו"ד אברהם פורז הוא לוחם ותיק למען הציבור החילוני ולמען הפרדת דת ומדינה. הוא היה מראשי מפלגת "שינוי" שיחד עם טומי לפיד ז"ל הובילו אותה בבחירות לכנסת בשנת 2003 ל-15 מנדטים ובכך הצליחו לגרום שתהיה ממשלה ללא חרדים!

פורז כיהן כחבר כנסת במשך 18 שנים, שימש כיו"ר ועדות החינוך והכלכלה בכנסת וכשר הפנים בממשלת שרון – אליה נכנסה שינוי כשהיא משאירה את ש"ס ויהדות התורה באופוזיציה.

בקדנציה האחרונה כחבר מועצת העיר מטעם סיעת "חי – חילונים ירוקים" משמש פורז כיו"ר ועדת ההנחות מארנונה, כחבר פעיל בועדת השימור העירונית, כחבר בועדת יקירי העיר וקשרי חוץ ומכהן כדירקטור בהתנדבות בחברת גני יהושע, מרכז הירידים, מוזיאון ארץ ישראל ומוזיאון תל אביב.

עו"ד אברהם פורז: "הציבור החילוני בישראל מצוי תחת מתקפה של גורמים משיחיים שרוצים להפוך את ישראל למדינת הלכה חשוכה ועניה. גם תל אביב-יפו נמצאת תחת המתקפה של גורמים אלו. רשימת "חי – חילונים ירוקים" במועצת העירייה תעמוד כחומה בצורה כדי לשמור על תל אביב כעיר משגשגת, ליברלית וחופשית."

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. כיום יש לנו 2 מנדטים במועצת העיר ת"א. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!