fbpx

לדיאנסקי החליט שלא להתמודד לראשות העיר ת"א ולהתמקד בהגדלת הכוח של רשימתו "חי – חילונים ירוקים" במועצת העיר מ-2 מנדטים היום ל-5 מנדטים.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר הודיע הבוקר (20/9/23): "החלטתי לא להתמודד לראשות העיר תל אביב-יפו ולהתמקד במטרה הכי חשובה היום והיא להביא את "חי – חילונים ירוקים", שאני עומד בראשה, להיות רשימה גדולה ומשמעותית במועצת העיר הבאה."

"המטרה הברורה היא לגדול מ-2 מנדטים, שיש לנו היום במועצה, ל-5 מנדטים אחרי הבחירות הקרובות – כך נוכל להבטיח ת"א ליברלית ובלי משיחיים!"

לאור העובדה כי אזרחי ישראל שבויים בידי ממשלה חשוכה וקיצונית שמאיימת לפגוע באורח חיינו הליברלי, בדמוקרטיה שלנו ובמערכת המשפט ומאחר שגורמים משיחיים פועלים כדי להביא להקמת מדינת הלכה – זה קריטי שבעיריית תל אביב תשב סיעה חילונית גדולה, משמעותית ומנוסה כמו "חי – חילונים ירוקים".

רק אנחנו נוכל למנוע מקרים, שכבר מתרחשים כיום בעיר, של הדתה, כפייה דתית, הפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי, שידול קטינים בכניסות לבתי ספר ע"י סוכני חב"ד ועוד.

לרשימת "חי – חילונים ירוקים" יש את המועמדים המחויבים והמנוסים ביותר ורק אם נקבל מכם, חבריי התל אביבים/ות, תמיכה רחבה ונהייה לסיעה גדולה במועצת עיריית ת"א-יפו נוכל להגיע להישגים משמעותיים במאבקים החשובים לכולנו, כמו:
הפעלת הרכבת הקלה בשבת, איסור הפרדה מגדרית ברחבי העיר, מניעה מהגרעינים התורניים הקמת ישיבות בשכונות חילוניות, החלת אוטונומיה עירונית בתחומי החינוך והתחבורה, מיגור שידול קטינים ע"י סוכני חב"ד בכניסות לבתי הספר ועוד.

רק אם נהיה חזקים ת"א תהיה מחוץ לתחום עבור סמוטריץ', בן גביר, אבי מעוז והפוליטיקאים החרדים.

כל בר דעת מבין שהמירוץ לראשות העיר יוכרע בין אורנה ברביבאי לבין רון חולדאי ולכן החלטתי להתמקד במירוץ של רשימת "חי- חילונים ירוקים" למועצת עיריית ת"א-יפו.

15 שנה אני מכהן כחבר מועצת העיר ומתוכן כמעט 5 שנים כיהנתי כסגן ראש העיר ואני יכול לומר לכם/ן בודאות שלראש/ת העיר של תל אביב, יש כוח רב ועצום.

יש לו סמכויות רבות, תקציבי עתק ומשאבים גדולים ביותר. לא לחינם מכנים את תל אביב "מדינת תל אביב". מי שממלא את התפקיד מצליח גם לייצר קואליציה כמעט מקיר לקיר.

אנחנו המצביעים מוכרחים לייצר איזונים על מנת להבטיח את הדמוקרטיה העירונית ואת היכולת שלנו להשפיע ואף להיות שותפים במהלך קדנציה של 5 שנים בנעשה בעיר שלנו ע"י העירייה. על כן, חשוב מאוד להצביע למועצת העיר לרשימות שאינן משתייכות למי שהצבעתם לראשות העיר.

יש לכם 2 פתקים – הצביעו בפתק הצהוב למי שאתם/ן רוצים/ות שינהל/תנהל את העיר ובפתק הלבן הצביעו למועצת העיר לרשימת "חי – חילונים ירוקים" שתקדם את האג'נדות החשובות ביותר לכם/ן ולעיר.

אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי תהיה לסיעה גדולה במועצת העיר אנחנו נוכל להוביל לקואליציה ליברלית ללא משיחיים וללא קיצוניים וניתן "רוח גבית" ליברלית לכל מי שייבחר/תיבחר לראשות העיר.

יחד עם זאת, נוודא כל הזמן ובאופן הנחוש ביותר שמי שייבחר/תיבחר "לא יזגזגו ולא יעשו קומבינות" עם גורמים משיחיים וקיצוניים. נדאג באופן ברור וללא הפסקה לזכויות הציבור החילוני והליברלי בעיר, לאיכות הסביבה, לחינוך, לתחבורה ותנועה, לבנייה שפויה, לוותיקי העיר, לצעירים, לקהילה הגאה, לרווחת בעלי החיים ולשיפור איכות החיים בעיר!

היום יותר מתמיד אני פונה אליכם/ן ומבקש – בפתק הלבן למועצת העיר הצביעו לרשימת "חי – חילונים ירוקים עם לדיאנסקי ופורז"!

בתגובות לפוסט לינק לאתר האינטרנט שלנו ולינק להצטרפות ותמיכה ב"חי – חילונים ירוקים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!