fbpx

בת"א לא יהיו תפילות בהפרדה בין נשים וגברים במרחב הציבורי! נשים סוף לתמיכה שנותנת עיריית ת"א לגרעינים התורניים והמשיחיים בעיר!

בחגי תשרי הקרובים, לא נאפשר לאנשי הגרעין התורני "ראש יהודי" לקיים תפילות בהפרדה עם מחיצות, בין נשים לגברים בכיכר דיזנגוף!
בזכות הפעילות שלנו זה לא יקרה!

שמים סוף לקשר ההדוק ולתמיכה שעיריית ת"א נותנת למשיחיים שפועלים בת"א!

בחודשים האחרונים ארגנו "ראש יהודי" תפילות בהפרדה מגדרית בפסח בכיכר דיזנגוף, קבלות שבת בהפרדה ואירוע תפילין בכיכר הבימה בו התפילות היו בהפרדה.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" וחבר מועצת העיר ת"א: "יצאתי נגד כל אותם אירועים ודרשתי מחולדאי לא לאפשר אותם. בזכות הפעילות והנחישות שלנו הודיעה כעת עיריית ת"א שתיאסר תפילה בהפרדה ביום כיפור."

נשים סוף לכפייה הדתית, לתפילות ואירועים בהפרדה, להדתה ולניסיונותיהם של המשיחיים והגרעינים לפגוע בציביון החיים החילוניים והליברליים שלנו בתל אביב.

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי מחויבת באופן מלא לערכים הליברליים והחילוניים. רק אם נהייה חזקים במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב!

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" תפעל לכך שהקואליציה הבאה של מי שייבחר או תיבחר לראשות עיריית ת"א תהיה ליברלית ושהמשיחיים יישארו בחוץ!

בתמונה: חולדאי חוגג עם אנשי הגרעין התורני בפורים שנת 2020. התמונה מעמוד הפייסבוק "ראש יהודי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!