fbpx

לא נאפשר למשיחיים לפגוע בציביון החילוני של תל אביב-יפו

אם לא נפעל בנחרצות ונשמור על ת"א ליברלית ובלי משיחיים זה יקרה גם כאן! אמש (9/9), כתבה מטרידה ומזעזעת בחדשות 12 על ניסיונם של אנשי אבי מעוז ומפלגת נעם המשיחיים להשתלט על מצפה רמון.

עיר מקסימה שגרעין תורני משיחסטי וקיצוני, שהקים במקום את ישיבת "מדברה כעדן", מתנכל ופוגע בקהילת הלהט"ב, מייצר הפרדה בין גברים לנשים, מדיר נשים מאירועים במרחב הציבורי, לא מאפשר לנשים לשיר באירועים בעיר ופועל באופן גלוי ועקבי לכפייה דתית בעיר. כעת מאיימת על הישוב בחירתו של איש הגרעין התורני לראשות העיר.

וככה זה עובד חברים. זו הטכניקה גם בתל אביב! גרעינים תורניים משיחיים וקיצוניים מתבייתים על עיר, מגייסים כספים ומקבלים תמיכה מהמפלגות הקיצוניות, מקימים מוסדות ומבנים, שוכרים מורים ומדריכים, מביאים תלמידים לישיבה, שוכרים דירות, מתחילים לקיים אירועים במרחב הציבורי ומקדמים נציג לתוך מועצת העיר כדי שיפעל בשמם.

ראינו את זה כשישיבת "מעלה אליהו" בחסות עיריית ת"א התכוונו להקים בניין רב מימדים עבור ישיבה ברחוב קליי. היום יש לגרעינים המשיחיים נציג בכיר מטעמם במועצת עיריית ת"א, שמכהן כממלא מקום וסגן ראש העיר והוא האיש של סמוטריץ' בעירייה!

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת עיריית ת"א-יפו: "רק אם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי תהיה חזקה במועצת העיר, עם 5 מנדטים לפחות, נוכל למנוע מגורמים משיחיים וקיצונים לשנות את הציביון החילוני והליברלי של תל אביב! רק אנחנו נוכל לדאוג שהקואליציה הבאה תהיה ליברלית והמשיחיים יישארו בחוץ!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!