fbpx

ד"ר רונית פוריאן-לוקאץ' מצטרפת ללדיאנסקי ותמוקם במקום בכיר ברשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת עיריית ת"א-יפו

אנחנו שמחים להודיע על כך שד"ר רונית פוריאן-לוקאץ' מצטרפת אלינו ל"חי–חילונים ירוקים" והיא תוצב במקום בכיר ברשימה למועצת העיר ת"א-יפו.

רונית היא ד״ר למערכות מידע, מומחית לערים חכמות וביג דאטה, מובילה מרכזית בהיערכות קבוצות וארגוני המחאה לבחירות לרשויות המקומיות 2023. נשואה לאילן ולהם 3 ילדים ומתגוררת ברמת אביב הירוקה.

ראובן לדיאנסקי, ראש הרשימה וחבר מועצת העיר ת"א-יפו: "ד"ר רונית פוריאן-לוקאץ' היא חיזוק חשוב לרשימה שלנו ואני משוכנע שכחברת מועצת העיר היא תעשה עבודה נפלאה וחשובה. רשימת "חי–חילונים ירוקים" היא הבית של הציבור החילוני והחזית הליברלית של תושבי ת"א. יש לנו את הנבחרת המנוסה ביותר, שפועלת בנחרצות ומביאה להישגים. אנחנו רשימה עצמאית, על-מפלגתית, שלא שייכת לשום מפלגה פוליטית. כל תל אביבי.ת יכול.ה להצטרף אלינו ולתמוך בערכים החשובים ביותר היום.

"בבחירות לעירייה, כשמצביעים בשני פתקים – אחד לראשות העיר והשני לרשימה למועצה – היעד שלנו הוא להיות הרשימה הגדולה ביותר בעירייה וזאת כדי שנוכל לקבוע סדר יום חילוני-אזרחי, להביא לאוטונומיה בנושאי חינוך ותחבורה ולפעול להקמת קואליציה ליברלית – ללא משיחיים בעיריית ת"א"", סיים לדיאנסקי.

ד"ר רונית פוריאן-לוקאץ': "אני שמחה להצטרף ללדיאנסקי ול"חי–חילונים ירוקים" המחויבת לציבור הליברלי בעיר ובעלת הניסיון והישגים משמעותיים, לאורך שנים, בעיריית ת"א. היום יותר מתמיד, מול שלטון מרכזי המכרסם ביסודות המינהל התקין, השקיפות והשוויון, יש לתל אביב תפקיד חשוב בהגנה על איכות השלטון המקומי, ובמאבק נחוש על ניהול עירוני אפקטיבי. חינוך ותחבורה הן תשתיות ליבה שצריך לחזק, ותל אביב יכולה וצריכה להיות קטר בתחומים אלה. התיאום המוניציפלי יאפשר לאחד שורות גם בתחומי סביבה, תכנון ובנייה, מגורים ועסקים. אספקת שירותים יעילה היא מנוף לבניית אמון, ובסיס לדמוקרטיה מתפקדת."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!