fbpx

תנועת 'היפרדות' תתמוך ותשתף פעולה עם רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות ראובן לדיאנסקי ונציגה ישולב ברשימה למועצת העיר ת"א-יפו

תנועת 'היפרדות' בראשות ניצן עמית, מצטרפת לרשימת "חי – חילונים ירוקים" ונציגה ברשימה למועצה יהיה תומר טבקמן, שהקים את רשימת 'חוקה לעיר' למועצת עיריית ת"א.

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר וראש רשימת "חי- חילונים ירוקים" למועצת העיר ת"א: "רשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשותי היא הבית של הציבור החילוני והחזית הליברלית של תושבי ת"א-יפו. אנחנו הרשימה הכי מנוסה, שפועלת בנחרצות ומביאה להישגים. "חי – חילונים ירוקים" לא שייכת לשום מפלגה פוליטית, מדובר ברשימה עצמאית לחלוטין כך שכל תל אביבי/ת יכול/ה להצטרף אלינו אם הוא תומך בערכים שלנו."

"אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם תנועת "היפרדות" שמובילה גם היא סדר יום ליברלי וחשוב ועל הצטרפותו של תומר לרשימה. בבחירות לעירייה, כשמצביעים בשני פתקים- אחד לראשות העיר והשני לרשימה למועצה, היעד שלנו הוא להיות הרשימה הגדולה ביותר בעירייה וזאת כדי שנוכל לקבוע סדר יום חילוני, להביא לאוטונומיה בשלל נושאים עירוניים ולפעול להקמת קואליציה ליברלית בעירייה, ללא גורמים משיחיים", סיים ראש הרשימה לדיאנסקי.

ניצן עמית, ראש תנועת 'היפרדות':
"כדי לקדם את תוכנית ההיפרדות, להשפיע מבפנים ולאחד את הכוחות הליברליים בתל אביב, חברנו לרשימת "חי – חילונים ירוקים" איתה אנו חולקים השקפות עולם רבות. אנו מאמינים שחיבור זה יביא בשורה חדשה לציבור הליברלי, לא רק בתל אביב, אלא יהיה התחלה לקידום הציבור הליברלי גם בערים אחרות ברחבי הארץ."

תומר טבקמן, נציג 'היפרדות' בת"א וראש רשימת 'חוקה לעיר': "הקמנו את רשימת 'חוקה לעיר' במטרה לקדם ערכים ליברליים ודמוקרטיים על ידי 'אקטיביזם מוניציפלי', חיזוק האוטונומיה של הרשויות המקומיות. במהלך הדרך מצאנו את ראובן לדיאנסקי, שותף אמיתי לעשייה ואני שמח שנוכל לעבוד יחד למען מטרות משותפות."

בתמונה מימין לשמאל: ניצן עמית, לדיאנסקי ותומר טבקמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!