fbpx

רק רשימת "חי – חילונים ירוקים" חזקה וגדולה במועצת העיר תוציא את הקורקינטים החשמליים מהעיר

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת העיר ת"א קובע: "אצלי זה ייפסק! נוציא את הקורקינטים החשמליים מת"א! שלומם ובטחונם של התושבים חשוב הרבה יותר! אשים סוף לסכנה שמרחפת מעל הציבור, ובעיקר מעל קשישים וילדים, מהקורקינטים החשמליים שמסכנים את שלומם וחייהם של הולכי הרגל בעיר!"

אלו הפעולות הנדרשות באופן מיידי כדי לשמור על בטחון הציבור:

  1. הקטנה משמעותית של מספר הקורקינטים החשמליים השיתופיים ברחבי העיר.
  2. יש לרשת במצלמות ולדאוג לנוכחות של הפיקוח במקומות המרכזיים והצפופים בעיר. ברחובות ראשיים, כיכרות, שדרות וכו.
  3. יש להגביל באופן פיזי את מהירות הנסיעה של אותם כלים כך שהקורקינטים לא יוכלו להגיע למהירות גבוהה. (נדרשת לכך הסמכה בחוק).
  4. יש לחייב בהתקנת לוחיות זיהוי לכל כלי (נדרשת הסמכה בחוק). משנת 2019 מצהירה העירייה כי היא פועלת כדי להסדיר זאת וזה לא קורה! כישלון שזועק לשמיים של כל מי שעוסק בתחום התחבורה בעירייה.

לדיאנסקי: "אם תוך 3 חודשים לא תקבל עיריית ת"א סמכויות מהשלטון המרכזי, כדי להפוך לרגולטור אפקטיבי על מנת להגן על הולכי הרגל בעיר, יש להוציא את הקורקינטים החשמליים השיתופיים מהעיר. בלי מורא ופחד!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!