fbpx

45 שנה לעמותת אס. או. אס. חיות!

באולם מלא באנשים יפים שאוהבים ועושים למען בעלי החיים, חגגה עמותת אס. או. אס. חיות 45 שנות עשייה.

אס. או. אס. חיות היא עמותה מדהימה. יש לה כ-600 פעילים ומתנדבים והיא מצילה כ-3,000 בעלי חיים בשנה. העמותה עובדת בשיטה ייחודית של בתי אומנה לחיות עד למסירתן לאימוץ, מובילה את החינוך לחמלה ולרווחת בעלי חיים בבתי הספר, מפעילה יחידת חתולים ומצליחה לעקר אלפי חתולי רחוב בשנה. זו העמותה היחידה שמוסרת לאימוץ עשרות רבות של בעלי חיים בכל יום אימוץ שהיא מקיימת באופן קבוע בשבתות בהרצליה.

ועל כל זה מנצחת ריקי בצרי. המייסדת ויושבת ראש העמותה. אשה מופלאה, שפועלת עם המון שכל, רגש ותחושת שליחות ומחויבות עצומה לבעלי החיים. בזכותה ניצלו, טופלו ומצאו בית עשרות אלפי בעלי חיים! תודה מקרב לב לנטלי, מנהלת יחידת החתולים בעמותה על שנים של פעילות חשובה וטיפול מסור בחתולי הרחוב בעיר ת"א-יפו – היה לי לעונג להעניק לה תעודת הערכה.

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים: "אז מזל טוב מכל הלב לאס. או. אס חיות ולריקי היקרה ותודה לכם על כל מה שעשיתם ב-45 השנים הראשונות ועוד על מה שתעשו."

"אני מחויב לנושא בעלי חיים ועובדתית, אני נבחר הציבור היחיד במועצת עיריית ת"א שפועל למענם ומהווה כתובת לפעילי ואוהבי חיות בעיר. לצד הישגים מרשימים יש עוד המון מה לעשות למען רווחת בעלי חיים בעיר תל אביב-יפו. סיים לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים". קרדיט צילום: רונן מחלב.

לחצו כאן לקריאת הידיעה שהתפרסמה ביום 20/8/23 באתר ice

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!