fbpx

נאור נרקיס, מייסד תנועת "ישראל נאורה", מצטרף לרשימת "חי – חילונים ירוקים" בראשות לדיאנסקי וימוקם במקום בכיר ברשימה למועצת העיר ת"א-יפו

חבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני שמח לבשר על ההצטרפות של נאור נרקיס , מייסד תנועת ישראל נאורה, אליי ולרשימת "חי – חילונים ירוקים" לקראת הבחירות הקרובות לעיריית תל אביב. נאור ימוקם במקום בכיר ברשימה למועצה."

לדיאנסקי ונרקיס

לדיאנסקי הוסיף, "נאור הוא הוא אקטיביסט שפועל במסירות ובאופן עקבי למען זכויות הציבור החילוני ונגד תופעות פסולות של כפייה דתית והדתה. נאור הוא גם פעיל סביבתי וחבר בקהילת הלהט"ב."

"היום יותר מתמיד כשיש ממשלה חשוכה וקיצונית שמעוניינת לחסל את הדמוקרטיה ולכונן כאן מדינת הלכה. אנחנו מוכרחים ללכד את כל הכוחות לחזית חילונית על מנת למנוע מהמשיחיים והחרדים לפגוע בציביון החיים החילוניים שלנו בתל אביב.", סיים ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" ראובן לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!