fbpx

8/8 יום החתול הבינלאומי – הזדמנות לספר על מה שקורה ויקרה בתל אביב

ב-8/8 מציינים ברחבי העולם את יום החתול הבינלאומי. בעיר ת"א-יפו יש עשרות אלפי חתולים שחיים בבתים של תושבי העיר ועל פי הערכות כ-80 אלף חתולים שחיים ברחוב.

חבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני פועל למענם מהתקופה בה שימשתי כמנכ"ל תנו לחיות לחיות ובכל השנים בהן אני מכהן כחבר מועצה וסגן ראש העיר ת"א-יפו. כל ההישגים שלי בעניין רווחת בעלי חיים הם לא בזכות חולדאי אלא למרות חוסר שיתוף הפעולה מצידו. לצערי הרב לא מצאתי אצל רון חולדאי אוזן קשבת לביצוע הרפורמה הנדרשת במחלקה הוטרינרית ובשירותים שהעירייה נותנת לבעלי החיים. ככל שאהיה חזק יותר בתוך העירייה אוכל לעשות הרבה יותר גם למען בעלי החיים!"

בשנים האחרונות חל שיפור מסויים בשירותים שמעניקה העירייה לחתולי הרחוב ובכלל זה הגדלת כמות העיקורים והסירוסים, שיפור שירותי הצלת בעלי חיים, מתן טיפולים רפואיים לחתולי הרחוב, פיזור מתקני האכלה ועוד.

הנה חלק מתוכנית לדיאנסקי לקדנציה הבאה: *ביצוע מהפך כולל במחלקה הוטרינרית של עיריית ת"א-יפו, *המשך הגדלת העיקורים והסירוסים של חתולי הרחוב, *שיפור השירותים הרפואיים והטיפול שניתנים ע"י העירייה, *הקמת מרפאה עירונית לעיקורים וטיפול בחתולים, *מתן סיוע משמעותי במזון למאכילים/ות ועוד.

"אני רוצה לשבח את כל אלו שמאכילים ומטפלים בחתולים באופן נקי ומסודר, להודות לעמותות שפועלות בת"א-יפו ולחזק את כל הפעילים והפעילות שעושים רבות למען בעלי החיים בעיר", סיים ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" ראובן לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!