fbpx

בג"צ לדיאנסקי נגד שרת התחבורה – מוכרחים להפעיל את הרכבת הקלה בשבת!

הגשנו בג"צ נגד שרת התחבורה כדי שבית המשפט יאלץ את הממשלה להפעיל את הרכבת הקלה בשבתות. השבתת הקו האדום בסופי שבוע היא כפייה דתית וסתירת לחי למאות אלפי אזרחים תל אביביים ומכלל גוש דן!

ב-18/8/23 יתחיל הקו האדום לפעול ואנחנו נצא למחות נגד הכוונה האווילית לא להפעיל את הרק"ל בשבת. לא יכול להיות שאחרי השקעה של מילארדי שקלים מכספי הציבור, 10 שנים של סיוט ברחובות לציבור ולעסקים, בסוף משביתים את הרכבת למשך 20% מהזמן.

עשרות אלפי אזרחים ואזרחיות שאין להם רכב פרטי או אפשרות לממן מוניות יישארו כלואים בבתיהם בסופי שבוע ורבים מבעלי הרכבים הפרטיים שמעוניינים לוותר עליהם לא יוכלו באמת לעשות זאת בהיעדר אלטרנטיבה נגישה, נוחה ורציפה בדמות תחבורה ציבורית בסופי שבוע ובחגים.

הדיון בבג"צ 6457/22 לדיאנסקי, פורז ו"חי – חילונים ירוקים" נגד שרת התחבורה יתקיים בבית המשפט העליון ב-27/9/23 ועד אז אנחנו קורא לכם לצאת להפגין ולמחות בכל דרך על המחדל הזה, על החופש שמגיע לנו בתור תושבי עיר שהצביון שלנו הוא חילוני באופן מובהק.

לחצו כאן לצפייה בראיון של לדיאנסקי אצל אמנון לוי בערוץ 13 ביום 8/8/23, לחצו כאן לקריאת הכתבה שהתפרסמה באתר Ynet מיום 8/8/23, לחצו כאן לקריאת הכתבה שהתפרסמה ב"טיים אאוט" מיום 8/8/23, לחצו כאן לקריאת הידיעה שהתפרסמה באתר ice ביום 8/8/23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!