fbpx

עבור המשיחיים – תל אביב מחוץ לתחום. אתנגד לכל שיתוף פעולה בין עיריית ת"א לשרי עצמה יהודית

חשבתם שתל אביב מוגנת מאיתמר בן גביר וחבריו? תחשבו שוב. כמו שתוכלו לראות בתמונה המצורפת יש שיתוף פעולה בין עיריית ת"א לבין משרד המורשת של השר ממפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.

חבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "לא אאפשר לעיריית תל אביב לתת לגיטימציה לשר שמייצג מפלגה משיחיסטית, קיצונית וכזו ששורשיה טמונים עמוק בתנועת "כך" של הרב כהנא ושאחד מגיבוריו של מנהיג המפלגה, איתמר בן גביר, הוא הרוצח גולדשטיין."

לדיאנסקי פנה ביום 8/8/23 במכתב דחוף לראש עיריית ת"א חולדאי לבטל באופן מיידי כל שיתוף פעולה בין עיריית ת"א לבין משרד המורשת של השר ממפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.

להלן חלק מהמכתב של לדיאנסקי:

"אני מתנגד באופן נחרץ לשיתוף פעולה עם איש בעל עמדות חשוכות, קיצוניות, אנטי דמוקרטיות ומסוכנות. איש שמתבטא נגד אנשי המחאה באופן הבא: "גם אנשי המרכז מבינים שמי ששולט בעדר הזה היא קבוצה של אנשים מטורפים, ויש גם את הסרבנים חסרי האחריות שמוכנים לתת לאיראן להתעצם על חשבון הביטחון של כולנו, יש אנשים שמוכנים לפגוע בכלכלה של ישראל, ומול הדברים האלה הזמן עושה טוב". שר שאומר ש: "אם בג"צ יפסול את החוק (תיקון לחוק יסוד: הממשלה בעניין נבצרות רה"מ) הוא עובר על החוק, ואנחנו נצטרך לשאול את עצמינו איך אנחנו מתנהלים מול פורעי חוק בחליפה. דעתי האישית שאם בג"צ לא יכבד את החוק אנחנו לא נצטרך לכבד את פסיקותיו". וזה האיש שאמר כי "יחסים חד-מיניים זה רע. נקודה. זה אסור, זה ההיפך מיהדות, זה נגד רצונו של מי שאמר והיה העולם, זה לא טבעי, זה לא נורמלי, זה לא בריא. זה רע".

"מורשתו של השר עמיחי אליהו רחוקה מאוד מהמורשת שלי ושל מרבית תושבי העיר שמאמינים בדמוקרטיה, שיוויון, ליברליות, ערכים הומאניים וזכויות אדם, מיעוטים ולהט"ב. מדובר בערכים שמפלגת "עצמה יהודית" מנסה לרמוס ברגל גסה ולהביא תחתם למשטר דיקטטורי ולהפיכת ישראל למדינת הלכה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!