fbpx

לדיאנסקי השתתף בהפנינג הורים וילדים בחורשת רידינג ברמת אביב

חורשת רידינג ברמת אביב השתדרגה, לפני מספר חודשים, בגן שעשועים חדש וכייפי לילדים. ביום 9/7/23 השתתף לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים". בהפנינג המקסים לקחו חלק הורים וילדי השכונה‼️

חבר מועצת העיר לדיאנסקי: "כסגן ראש עיריית ת"א וממונה על תחום שיפור פני העיר, איכות הסביבה וקיימות עד לאחרונה אני גאה על המהפכה שעשינו בכל הקשור למרחבי הפנאי ברחבי העיר."

"בחמש השנים האחרונות נעשו עשרות רבות של פרויקטים במסגרתם נבנו, הוקמו, שודרגו וחודשו גנים, גינות, פינות כושר, גני שעשועים, פינות ישיבה, גינות כלבים ועוד עבורכם/ן התושבים/ן! אני בטוח שאתם רואים ומרגישים את זה! שאפו גדול לאגף שפ"ע על התכנון והביצוע של העבודות", סיים לדיאנסקי – המועמד לראשות העיר.

כדי לשמור על תל אביב ירוקה ומקיימת, כדי להגן על השטחים הפתוחים ולהוביל לפיתוח המתחמים הירוקים בעיר – אני צריך אתכם/ן איתי בהתמודדות שלי לראשות העיר וכדי שסיעת "חי – חילונים ירוקים" תגדיל את כוחה ותהיה הסיעה הגדולה במועצת העיר. לחצו כאן והצטרפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!