fbpx

ביטול עילת הסבירות = חיסול מערכת המשפט = דיקטטורה = מדינת הלכה!

מדינת הלכה כבר בפתח ביתנו, ושלא יגידו לכם אחרת. תירוצי סטטוס קוו ו"קצת מסורת" הם הסוואה מתוכננת היטב לכיבוש החרדי שדוהר לעברנו במהירות שיא.

סמכויות ותקציבים עצומים מופנים כעת לממסד החרדי והמשיחי. הם רק ילכו ויתעצמו וכולנו נשלם על כך מחיר כבד מאוד!

לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים: "אני כראש עיריית תל אביב לא אתן לקיצוניים ולחשוכים דריסת רגל בעיר החילונית והליברלית שלנו. תל אביב תהיה מחוץ לתחום עבור סמוטריץ', בן גביר, אבי מעוז והפוליטיקאים החרדים!"

הגופים המשיחיים, הגרעינים התורניים, חב"ד וכל מי שמנסה לפגוע בציביון החיים החילוניים שלנו ובחופש של כל אחד מאיתנו לא יזכו לתמיכה שהם מקבלים היום מחולדאי.

"במשמרת שלי זה ייפסק. אני מכבד את כל הדתות, ובטח את היהדות, אך לא אתן לכפייה הדתית, להדתה, להפרדה המגדרית ולרוכלות דתית בקרב קטינים להרים ראש!", מתחייב לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב ועד לאחרונה סגן ראש העיר.

לדיאנסקי: "אסור לנו להיות שאננים, אנחנו בתוך מאבק על העתיד שלנו ושל הילדים שלנו כאן. יוצאים לרחובות – נלחמים על הדמוקרטיה, הליברליות השפיות, זכויות האדם, השיוויון – נלחמים על הבית!"

אני צריך אתכם/ן איתי בהתמודדות שלי לראשות העיר ת"א-יפו וכדי שסיעת "חי – חילונים ירוקים" תהיה גדולה וחזקה במועצה הבאה. לחצו כאן להצטרפות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!